6e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Waarschijnlijk NAC dus dat wordt dus Jupiler Leage volgend jaar. Ach, kunnen we ook is een jaar lekker zuipen :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Stel pessimisten. Evenveel punten als PSV

Nu wel maar we verliezen straks 5 keer op rij en PSV wint die potjes wel. Over Feyenoord heb ik het maar niet, die worden helemaal fluitend kampioen met ik vermoed 30 punten voorsprong. Het is niet anders.
 

Batigoal

Well-known member
Nu wel maar we verliezen straks 5 keer op rij en PSV wint die potjes wel. Over Feyenoord heb ik het maar niet, die worden helemaal fluitend kampioen met ik vermoed 30 punten voorsprong. Het is niet anders.

Ja, maar wat wil je. Daar staat een bijna Braziliaans international achterin. Komen wij aan met Viergever.
 

De Wolf

Well-known member
Nu wel maar we verliezen straks 5 keer op rij en PSV wint die potjes wel. Over Feyenoord heb ik het maar niet, die worden helemaal fluitend kampioen met ik vermoed 30 punten voorsprong. Het is niet anders.

Met dat flutvoetbal win je ook van Heracles
 

Mario

Well-known member
Bij deze nog mijn felicitaties aan de Feyenoorders hier. En JFK heeft idd geen PSV vrienden ...
 

Jozsef

New member
H?, we worden ?cht geen kampioen, maar gun ons nou die spaarzame momenten.
Die blikken op de tribune in Eindhoven... Onbetaalbaar! Ik neem nog een biertje... Proost!
 

Abubakari

Well-known member
Nu wel maar we verliezen straks 5 keer op rij en PSV wint die potjes wel. Over Feyenoord heb ik het maar niet, die worden helemaal fluitend kampioen met ik vermoed 30 punten voorsprong. Het is niet anders.

Het is binnenkort Feyenoord-Ajax, die winnen we ondanks een draak van een wedstrijd met 0-2 en daarmee luiden we de neergang van Feyenoord in. PSV scoort alleen uit, dus die blijven we ook wel voor, kortom we worden kampioen met nog lelijker voetbal dan onder de Boer.
 

Miramar

Well-known member
Feyenoord bus opgewacht door supporters bij De Kuip met vuurwerk, fakkels en gezang. Overdreven gedrag waar ik niets mee kan maar ok? ieder zijn ding.....
 
Bovenaan