6e speelronde

JMD

Well-known member
Ajax speelt niet goed, maar is wel beter dan Heracles... Wachten is op de 0-1. Dolberg gaat er in komen, die zal hem wel maken.
 

JMD

Well-known member
Ziyech gewisseld...

Sorry hoor, dat vind ik nergens op slaan...

Dolberg erin.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij kan gewoon niet meevoetballen, tel daarbij op dat ie ook geen duelkracht heeft of een redelijk schot. Wat kan ie wel?

Valt me ook op dat de bal steeds ver van zijn voet springen. Handig als je veel ruimte hebt, maar in de kleine ruimte ben je hem kwijt.

Toch vond ik hem bij Vitesse wel sterk als kaatsende spits.
 

Pascallovic

Well-known member
Eens. Maar dan alsnog zou ik Ziyech niet wisselen. Die heeft toch zijn momenten met een actie of een spelhervatting.

Het zou ook niet mijn wissel zijn, maar het is niet dat je hem moet laten staan vanwege zijn spel.

Wat een mazzel die 0-1.
 

JMD

Well-known member
Het zou ook niet mijn wissel zijn, maar het is niet dat je hem moet laten staan vanwege zijn spel.
Dat laatste is zeker zo ja.

Wat een mazzel die 0-1.
Vorige week benutte Vitesse de kansen in de 1e helft niet, eind augustus benutten de Eagles de penalty voor de 1-0 niet. Vandaag dit mazzeltje, donderdag ook zo'n metmeergelukdanwijsheid' winst. Het zit Ajax de laatste weken niet tegen... Staan zo meteen 'gewoon' naast PSV, dat zogenaamd 'd? titelkandidaat' zou zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heracles heeft aanvallend ook wel enorm ingeleverd tov een jaar geleden.

Van Bel Hassani, Tannane, Weghorst en een Darri in vorm naar Duarte, Navratil, Armenteros en Van Mieghem.
 
Bovenaan