6e speelronde

JMD

Well-known member
Voor het eerst sinds begin 2000 weet PSV in 2 thuisduels op rij niet te scoren.
 

JMD

Well-known member
Overigens: Blom floot echt uitstekend. Liet heel veel doorgaan, gaf 2 van de 3 gele kaarten na een voordeelsituatie. Dus fluit niet dood, maar laat eerst de aanval doorgaan.

Nu Kuipers een beetje lijkt terug te vallen is Blom misschien wel de beste scheids die er in NL rondloopt momenteel.
 

Batigoal

Well-known member
Verschil tussen PSV en Feyenoord vandaag was de strijd die Feyenoord toonde.

Perez noemt Luuk de Jong trouwens terecht als zwakke schakel in dit PSV. Valt mij ook al een tijdje op dat hij niet zo goed is.
 

De Wolf

Well-known member
PSV had de kansen alleen de afronding was slecht.
Feyenoord had gewoon geluk dat Botteghin vrij mocht inschieten.
 

JMD

Well-known member
Verschil tussen PSV en Feyenoord vandaag was de strijd die Feyenoord toonde.

Perez noemt Luuk de Jong trouwens terecht als zwakke schakel in dit PSV. Valt mij ook al een tijdje op dat hij niet zo goed is.

PSV was ook wel strijdvol hoor, maar bij Feyenoord waren ze net iets strijdvaardiger. Maar met Kuijt en El Ahmadi in je team zit strijd altijd wel goed.
 

JMD

Well-known member
PSV had de kansen alleen de afronding was slecht.
Feyenoord had gewoon geluk dat Botteghin vrij mocht inschieten.

Zo veel echte kansen heeft PSV nou ook weer niet gehad. Alleen Pereiro, maar daar doet Jones alles goed. En verder die kopbal vlak voor tijd, maar dat was meer een 'geluksbal'
 

Abubakari

Well-known member
Precies op tijd thuis voor de 0-1, daarvoor is er volgens mij ook niet heel veel bijzonders gebeurd of wel?
Ik vind het trouwens ook wel leuk, dat Feyenoord dit wint. Ajax wordt dit seizoen denk ik toch geen kampioen, doe dan Feyenoord maar.

HUP AJAX! trouwens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Woehoeeee!! Wat een week, wat een feest! En zoals Jozsef al zei, nu gaan we dronken worden. Caf? Spiegel gaat een legendarische avond tegemoet!
 

JMD

Well-known member
Zal zondag de wedstrijd missen... Vorig seizoen leverde dat nog een winst op tegen FC Utrecht uit en ook bij Vitesse. En verder in het verleden een 2-5 bij Utrecht en 0-4 bij Roda JC.

0-2 dus!

Vanaf nu ben jij altijd thuis als Feyenoord speelt... ;)
 

JMD

Well-known member
Dat had zo maar een penalty kunnen zijn voor Heracles... G?z?b?y?k geeft hem niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit is nu typisch een geval van 'in de ArenA geeft ie 'm wel aan Ajax.'
 
Bovenaan