De Wolf
Well-known member
Clubs die tegen 10 Ierse semi profs een 1-0 niet eens over de streep weten te trekken worden geen kampioen.
Dus ook clubs die verliezen van Oostenrijkse amateurs worden niet kampioen?
Clubs die tegen 10 Ierse semi profs een 1-0 niet eens over de streep weten te trekken worden geen kampioen.
Dus ook clubs die verliezen van Oostenrijkse amateurs worden niet kampioen?
Gelukkig, dus toch nog 1 DVKer in het stadion.
Zou kunnen, weet niet of er andere DVKers een seizoenskaart hebben.
Er was een discussie in dit topic, vandaar.
Feyenoord bus opgewacht door supporters bij De Kuip met vuurwerk, fakkels en gezang. Overdreven gedrag waar ik niets mee kan maar ok? ieder zijn ding.....
Hahahaha....Stel je voor dat we eens winnen in Amsterdam... dan staat de rijksweg vol..
Hahahaha....
Feyenoord dat wint bij Ajax.... Geloof je ook nog in Sinterklaas?
Win eerst nou maar eens in eigen huis van Ajax volgende maand, dat is ook al even terug.
:duim:
Klopt, maar bedoelde ik wel...![]()
Hoe zou vakx deze nederlaag eigenlijk beleefd hebben? Als PSV wint (of Ajax het slecht doet) is ie volgens mij altijd wat nadrukkelijker aanwezig dan weer PSV verliest en Ajax wint. Of verbeeld ik me dat nou?
Aan de andere kant kan het juist gunstig zijn voor een club om niet na de winterstop nog Europees te spelen, zodat er minder snel puntverlies geleden wordt in de competitie en dus langer meegedaan kan worden om het kampioenschap.Clubs die tegen 10 Ierse semi profs een 1-0 niet eens over de streep weten te trekken worden geen kampioen.
Aan de andere kant kan het juist gunstig zijn voor een club om niet na de winterstop nog Europees te spelen, zodat er minder snel puntverlies geleden wordt in de competitie en dus langer meegedaan kan worden om het kampioenschap.
Zie bijvoorbeeld PSV dat vorig seizoen rond de wedstrijden tegen Atletico Madrid punten liet liggen in de competitie, waardoor ze bijna het kampioenschap misliepen. Ook heeft AZ een keer door de kwartfinale van de EL te halen, daardoor veel punten verloren in de slotfase van de competitie, waardoor de aansluiting bij de top van de competitie (eerder) werd verloren.
Nu hoor je mij niet zeggen dat AZ kans heeft op het kampioenschap dit seizoen. Daarvoor is het verschil met de top 3 gewoon te groot.
Hup Excelsior (en Roda JC, al geloof ik dat de beker vakx niks kan schelen) dan maar.Eef de Kip zei:Het komt er dus eigenlijk op neer dat naarmate PSV meer verliest het ten goede komt van dit forum, iets dat Vakx nou net na streeft.