4e speelronde

Batigoal

Well-known member
En 0-3 door Gudelj. Zoals van de week gezegd win je eenvoudig tegen Go Ahead. Waarom ga je dan zo dramatisch erin tegen Rostov?
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb PSV - Groningen op staan, maar eigenlijk weet ik niet waarom. Ik vraag me namelijk elk jaar weer af wat Groningen komt doen in Eindhoven. Behalve zich elke keer weer kansloos af laten slachten.

Post van de week. :duim:

Na de interlandperiode maar eens posten wat ... elk jaar in de Kuip komt doen behalve zich elke keer weer kansloos af te laten slachten, het schijnt te helpen.
 

vakx2.0

Banned
Kom net thuis van een toernooi. En.... gloeiende godver... 0-0.

32 doelpogingen, 0 keer scoren.
Ik lees overal dat al hadden ze tot na de winterstop doorgevoetbald ze nevernooitniet hadden gescoord.
Dom, onnodig, chagrijnig puntenverlies voor PSV. En faalhaas De Jong die nog steeds de penalties mag nemen.... WHY!

K.U.T. dit. Schande.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Post van de week. :duim:

Na de interlandperiode maar eens posten wat ... elk jaar in de Kuip komt doen behalve zich elke keer weer kansloos af te laten slachten, het schijnt te helpen.

Het werkt prima, inderdaad. Volgende speelronde maar weer even een wedstrijdje uitzoeken voor een dergelijke post. En nee, niet een wedstrijd van Feyenoord.
 

de waan

Well-known member
Stom van Faber dat hij Bacuna niet meteen wisselde. Dat hij rood ging krijgen was na 13 minuten al wel duidelijk.
 

stc

Well-known member
De wedstrijd PSV - Groningen sloeg werkelijk helemaal nergens op. Het was allemaal net niet vandaag met als dieptepunt de panenka achtige strafschop welke faliekant faalde van De Jong.

Van de 98 minuten die er zijn gespeeld, heeft PSV ongeveer 90 minuten op de helft van Groningen gespeeld. FC Groningen zakte na de rode kaart ver terug op eigen helft wat te verwachten was.

Hopelijk is dit een eenmalige offday van de heren van PSV.

Het enige voordeel van vandaag was dat de verdediging de 0 heeft gehouden.
 

SanMark.

Well-known member
Kom net thuis van een toernooi. En.... gloeiende godver... 0-0.

32 doelpogingen, 0 keer scoren.
Ik lees overal dat al hadden ze tot na de winterstop doorgevoetbald ze nevernooitniet hadden gescoord.
Dom, onnodig, chagrijnig puntenverlies voor PSV. En faalhaas De Jong die nog steeds de penalties mag nemen.... WHY!

K.U.T. dit. Schande.

Misschien moet je er een middenvelder bij kopen.
 
Bovenaan