4e speelronde

JMD

Well-known member
De beste manier om PSV puntverlies te laten lijden is ze te bewieroken. Na elke goede wedstrijd waarvoor ze na afloop de credits krijgen volgt altijd een dramatische.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De beste manier is een handbalverdediging.

En dat bewierroken heeft vakx genoeg gedaan de afgelopen weken. Die hing bij elke scheet de mr positivo vlag uit. Je mag hem bedanken dus.
 

JMD

Well-known member
Zulke wedstrijden zitten ertussen. Feyenoord krijgt die ook nog.

Oke, dat snap ik. En dat je niet 34x gaat winnen snap ik ook. Het gaat me ook niet om het puntverlies (want dat hadden we in Utrecht eigenlijk al moeten leiden), maar meer om de manier waarop... Na rust was het goed, toen was Groningen helemaal nergens, de bal kwam niet eens de middellijn over. Het laatste kwartier was het gewoon slecht, Groningen kwam toen de middellijn over, passes slordig, tempo te laag.
 

Miramar

Well-known member
Oke, dat snap ik. En dat je niet 34x gaat winnen snap ik ook. Het gaat me ook niet om het puntverlies (want dat hadden we in Utrecht eigenlijk al moeten leiden), maar meer om de manier waarop... Na rust was het goed, toen was Groningen helemaal nergens, de bal kwam niet eens de middellijn over. Het laatste kwartier was het gewoon slecht, Groningen kwam toen de middellijn over, passes slordig, tempo te laag.
De scheids gaat natuurlijk niet iedere keer een tegenstander uit het veld sturen.
 

leo1949

Well-known member
11 landskampioenen tegen 10 Groningers die met 0 punten op de onderste plaats staan en dan niet verder komen dan een 0 - 0 stand.
Als ik trainer was gingen ze lopend naar huis dus ze hebben nog mazzel gehad dat ze thuis speelde
 

JMD

Well-known member
11 landskampioenen tegen 10 Groningers die met 0 punten op de onderste plaats staan en dan niet verder komen dan een 0 - 0 stand.
Als ik trainer was gingen ze lopend naar huis dus ze hebben nog mazzel gehad dat ze thuis speelde

:duim:


Go Ahead mist een penalty
 

Bonehead

Well-known member
Hoewel ik ADO beter vind maakte Gosens net 0-1 na een blunder van de doelman die een simpele vrije trap loste.
 
Bovenaan