4e speelronde

JMD

Well-known member
Komend weekend staat de laatste speelronde voor de interlandbreak op het programma. De 3 ploegen die nog geen punten hebben verloren spelen allen thuis: Feyenoord ontvangt stadgenoot Excelsior, PSV ontvangt FC Groningen en ADO Den Haag ontvangt Heracles Almelo. Ajax gaat op bezoek bij Go Ahead Eagles.

Vrijdag 26 augustus
Vitesse - FC Utrecht (20.00)

Zaterdag 27 augustus
Willem II - Roda JC (18.30)
Feyenoord - Excelsior (19.45)
SC Heerenveen - PEC Zwolle (19.45)
FC Twente - Sparta R. (20.45)

Zondag 28 augustus
PSV - FC Groningen (12.30)
Go Ahead Eagles - Ajax (14.30)
ADO Den Haag - Heracles Almelo (14.30)
AZ - NEC (16.45)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ha, leuk. Een derby op zaterdagavond. Hopelijk weer winnen, de nul en dit maal weer wat beter voetbal. Moet kunnen, toch?
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij is ie andersom, maar begrijp wat je bedoelt... ;)
You might hit the moon, if you shoot for the stars?


Benieuwd wat voor Ajax we te zien krijgen. Hopelijk zit er na een goed resultaat in Europa wat meer leven in het elftal.
 

vakx2.0

Banned
De eerste 'makkelijke' tegenstander voor PSV dit seizoen. Vorig jaar hadden we het juist lastig tegen de kleintjes ... dit jaar hopelijk niet meer.
 
G

Gast

Guest
Hopelijk 3 punten voor Heerenveen, ik ben sowieso al bang dat we een heel moeilijk seizoen tegemoet gaan.
 

fr-keff

Active member
Normaal gesproken dus voor de vierde speelronde op rij op de eerste plaats... Dat moet sinds 2007 niet meer voorgekomen zijn. De eerste punten werden toen gemorst uit bij PSV...
 

JMD

Well-known member
Normaal gesproken dus voor de vierde speelronde op rij op de eerste plaats... Dat moet sinds 2007 niet meer voorgekomen zijn. De eerste punten werden toen gemorst uit bij PSV...

Mooi. Dat was toen ook half september... Volgens mij in precies hetzelfde weekend.
 
Bovenaan