3FM Glazen Huis

de waan

Well-known member
Als het in je eigen dorp is, is het toch wel leuk hoor. Fijn sfeertje en de hele week veel volk op de been.

Maar goed, Hilversum 3 is kennelijk een beetje van de radar verdwenen, dus buiten Apeldoorn heeft schijnbaar niemand er wat van meegekregen.

Niet de mega-opbrengst die ik in mijn optimisme nog aankondigde zie ik, maar toch nog maar weer ruim 5 miljoen opgehaald.
 

erka

Well-known member
Denk dat het nog niet is uitgewerkt maar het heeft wel een nieuwe impuls nodig.

Om te beginnen niet van die vage goede doelen maar een aansprekend en dichtbij goede doel. Dat spreekt mensen meer aan dan zoiets algemeens als "families in rampgebieden". En meer media-aandacht want inderdaad, naar Radio 3 luistert niemand meer.
 

Batigoal

Well-known member
Aangezien de geestelijk vader van het Glazen Huis (Chiel) en het grootste deel van dj's die in het huis hebben gezeten niet meer bij 3FM zitten, kunnen ze dit in overleg best naar een andere omroep brengen. Het principe is leuk, maar het was al jaren te veel van hetzelfde.

Vijf miljoen is overigens nog een prima bedrag. Het wordt toch maar weer opgehaald.
 

Pascallovic

Well-known member
Denk dat het nog niet is uitgewerkt maar het heeft wel een nieuwe impuls nodig.

Om te beginnen niet van die vage goede doelen maar een aansprekend en dichtbij goede doel. Dat spreekt mensen meer aan dan zoiets algemeens als "families in rampgebieden". En meer media-aandacht want inderdaad, naar Radio 3 luistert niemand meer.
Ik denk juist wel dat het is uitgewerkt in deze formule. Je moet iets nieuws en verfrissends verzinnen, dan komt de media aandacht ook weer terug. Over 5 jaar kun je deze formule weer doen.
 

Joost

Well-known member
Denk dat het nog niet is uitgewerkt maar het heeft wel een nieuwe impuls nodig.

Om te beginnen niet van die vage goede doelen maar een aansprekend en dichtbij goede doel. Dat spreekt mensen meer aan dan zoiets algemeens als "families in rampgebieden". En meer media-aandacht want inderdaad, naar Radio 3 luistert niemand meer.

3FM heeft zware klappen gehad maar is mijns inziens wel weer op de weg terug.

Het aantal grote landelijke acties bij Serious Request is al een aantal jaar minder. Vorig jaar wist die actie met Tijn dat nog te camoufleren. Het heeft wel een impuls nodig maar zeker nog wel toekomst.
 

Janssen

Well-known member
Als ze nou af en toe een interessante gast zouden hebben in dat huis zou ik nog wel eens langszappen.
 

Mario

Well-known member
Vijf miljoen valt mij nog redelijk mee ... bij het langszappen vond ik het niet boeiend genoeg om te blijven kijken, terwijl het voorgaande jaren wel op de achtergrond aanstond. Behalve dat het concept is uitgewerkt, richt men zich denk ik ook op de verkeerde doelgroep. Ik had wel ergens gehoord dat men het volgend jaar anders zal gaan aanpakken, er is immers ook geen nieuwe locatie aangewezen voor 2018.
 

Unregistere

Well-known member
Als het in je eigen dorp is, is het toch wel leuk hoor. Fijn sfeertje en de hele week veel volk op de been.

Maar goed, Hilversum 3 is kennelijk een beetje van de radar verdwenen, dus buiten Apeldoorn heeft schijnbaar niemand er wat van meegekregen.

Niet de mega-opbrengst die ik in mijn optimisme nog aankondigde zie ik, maar toch nog maar weer ruim 5 miljoen opgehaald.

Maar nu Het Glazen Huis jouw woonplaats heeft verlaten, heb je wellicht nog net tijd om je jaarlijstje 2017 te maken voor de oliebollen op tafel komen. ;)
 

de waan

Well-known member
Ik kan met goed fatsoen geen jaarlijstje maken, want ik heb heel weinig nieuwe muziek geluisterd dit jaar.

Misschien een top 5 hooguit.

Ik zie dat jij Foxygen op 1 hebt staan. Dat vind ik wel een leuke band, dus die zoek ik dan maar eens op.
 

vakx2.0

Banned
Dit jaar, omdat we in de buurt waren, voor het eerst het glazen huis gezien.

Over tegenvallers gesproken.
 

Unregistere

Well-known member
Ik kan met goed fatsoen geen jaarlijstje maken, want ik heb heel weinig nieuwe muziek geluisterd dit jaar.

Misschien een top 5 hooguit.

Ik zie dat jij Foxygen op 1 hebt staan. Dat vind ik wel een leuke band, dus die zoek ik dan maar eens op.

Ja, leuke plaat, vind ik in elk geval. Zonde, geen jaarlijstje, maar logisch dat je een top 5 wat karig vindt.
 
Bovenaan