Heb gehoord dat de buren van het Glazen huis overlast ervaren. Dat is het enige nieuws wat ik erover gehoord heb. Meestal geen goed teken.
Is De Waan iig geweest.
Heb gehoord dat de buren van het Glazen huis overlast ervaren. Dat is het enige nieuws wat ik erover gehoord heb. Meestal geen goed teken.
Is De Waan iig geweest.
Chiel Montagne? Is het concept al zo oud?
Ik denk juist wel dat het is uitgewerkt in deze formule. Je moet iets nieuws en verfrissends verzinnen, dan komt de media aandacht ook weer terug. Over 5 jaar kun je deze formule weer doen.Denk dat het nog niet is uitgewerkt maar het heeft wel een nieuwe impuls nodig.
Om te beginnen niet van die vage goede doelen maar een aansprekend en dichtbij goede doel. Dat spreekt mensen meer aan dan zoiets algemeens als "families in rampgebieden". En meer media-aandacht want inderdaad, naar Radio 3 luistert niemand meer.
Denk dat het nog niet is uitgewerkt maar het heeft wel een nieuwe impuls nodig.
Om te beginnen niet van die vage goede doelen maar een aansprekend en dichtbij goede doel. Dat spreekt mensen meer aan dan zoiets algemeens als "families in rampgebieden". En meer media-aandacht want inderdaad, naar Radio 3 luistert niemand meer.
Moet je wel net langszappen als die interessante gast er is.Als ze nou af en toe een interessante gast zouden hebben in dat huis zou ik nog wel eens langszappen.
Als het in je eigen dorp is, is het toch wel leuk hoor. Fijn sfeertje en de hele week veel volk op de been.
Maar goed, Hilversum 3 is kennelijk een beetje van de radar verdwenen, dus buiten Apeldoorn heeft schijnbaar niemand er wat van meegekregen.
Niet de mega-opbrengst die ik in mijn optimisme nog aankondigde zie ik, maar toch nog maar weer ruim 5 miljoen opgehaald.
Dit jaar, omdat we in de buurt waren, voor het eerst het glazen huis gezien.
Over tegenvallers gesproken.
Ik kan met goed fatsoen geen jaarlijstje maken, want ik heb heel weinig nieuwe muziek geluisterd dit jaar.
Misschien een top 5 hooguit.
Ik zie dat jij Foxygen op 1 hebt staan. Dat vind ik wel een leuke band, dus die zoek ik dan maar eens op.