3FM Glazen Huis

De Groene Scout

Well-known member
Stelletje DJ's maakte toch een wandeling door het land?
Blijkt dat ze ook door Haaksbergen zijn gewandeld, echt niemand di dat heeft meegekregen.
De PR van de actie was dus kut.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Desondanks hebben ze er een mooi bedrag mee opgehaald. Toch bijna 30% van wat Van der Weijden bij elkaar heeft gezwommen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik heb me meer vermaakt met Serious Request dit jaar dan met het Glazen Huis vorig jaar. Dit was weer unieke radio. Het Glazen Huis was naar mijn mening een uitgemolken concept waarbij alles via draaiboeken ging.

Verder heeft de zender ook 75% van zijn luisteraars verloren. Dus logisch dat het bereik veel kleiner is. Denk ook dat deze opzet een bezuiniging is geweest. Het Glazen Huis is een duur grapje.
 

Batigoal

Well-known member
Haha. Normaal luister ik zelden radio, muziek luister ik via Spotify. Maar ik zag de start van Serious Request op televisie en ben eigenlijk blijven hangen op de radio.
 

Mario

Well-known member
Het Glazen Huis keert dit jaar weer terug, in Amersfoort. Dit jaar wordt er geld opgehaald voor het WNF.

The Lifeline was schijnbaar toch niet zo'n succes.
 

Fregge

Well-known member
Het zal wel niet, want er zit er inmiddels 1 bij 538, maar hopelijk komen de Klusjesmannen ook terug
 

De Wolf

Well-known member
Vorig jaar hadden ze iets met een glazen quarantaine huis. Alleen draaien ze tegenwoordig een hoop k*tmuziek dus dan hou ik het maar 5 minuten vol.
 

Joost

Well-known member
Het Glazen Huis keert dit jaar weer terug, in Amersfoort. Dit jaar wordt er geld opgehaald voor het WNF.

The Lifeline was schijnbaar toch niet zo'n succes.
Ze halen geld op tegen klimaatverandering, daarom gaan ze in een broeikas zitten.
 
Bovenaan