3FM Glazen Huis

de waan

Well-known member
Ik zal proberen in 2018 de draad weer op te pikken.

Heb nog best wel het nodige geluisterd, maar heel weinig kon me genoeg pakken om in vast te bijten.
 

Unregistere

Well-known member
Toch zag ik zo nu en dan op je Spotify wel eens iets voorbij komen. Maar dat is mogelijk een gedeeld account?
 

de waan

Well-known member
Ja, maar wat niet van mij is, is doorgaans wel als zodanig herkenbaar.

Hoe zie je dat trouwens?
 

vakx2.0

Banned
Alleen de eerste edities bezocht (toen ze nog elk jaar in Utrecht stonden), daarna is het te massaal geworden.

Niet alleen dat. Maar dat totaal losgeschoten ge-idoliseer van die paar gasten die slechts een week in zo'n huis moeten zitten. Alsof ze bezig zijn aan een poolexpeditie.

'Held' hier,
'zoooooo'n respect voor je' daar...
echt zum kotsen.

Het rode kruis lijkt soms bijzaak, alles draait om het op een voetstuk plaatsen van die lui die een weekje - dikbetaald - bij elkaar opgesloten zitten en elkaar die hele week lang pluimen in de reet laten steken voor dat fantaaaaaaaastische werk dat ze met elkaar doen.
 

Maasveld

Well-known member
Niet alleen dat. Maar dat totaal losgeschoten ge-idoliseer van die paar gasten die slechts een week in zo'n huis moeten zitten. Alsof ze bezig zijn aan een poolexpeditie.

'Held' hier,
'zoooooo'n respect voor je' daar...
echt zum kotsen.

Het rode kruis lijkt soms bijzaak, alles draait om het op een voetstuk plaatsen van die lui die een weekje - dikbetaald - bij elkaar opgesloten zitten en elkaar die hele week lang pluimen in de reet laten steken voor dat fantaaaaaaaastische werk dat ze met elkaar doen.
Een beetje zoals jij over PSV post dus.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, maar wat niet van mij is, is doorgaans wel als zodanig herkenbaar.

Hoe zie je dat trouwens?

Je kunt mensen aanvinken als muzikale vrienden en dan zie je een overzicht met muziek die zij draaien / onlangs gedraaid hebben. Daar kwam ik jou ook enkele keren in tegen, met inderdaad soms artiesten die ik niet direct aan jou linkte.
 

de waan

Well-known member
Mijn dochter loopt zo'n beetje de hele dag met oortjes in, dus inmiddels is het merendeel waarschijnlijk van haar afkomstig. Overigens begint haar smaak zich positief te ontwikkelen, dus dat komt vast nog eens helemaal goed.
 

Unregistere

Well-known member
Mijn dochter loopt zo'n beetje de hele dag met oortjes in, dus inmiddels is het merendeel waarschijnlijk van haar afkomstig. Overigens begint haar smaak zich positief te ontwikkelen, dus dat komt vast nog eens helemaal goed.

Mooi zo! En dan snap ik inderdaad sommige nummers die ik af en toe zag ook beter. Vond die niet altijd direct bij jou passen gevoelsmatig, hoewel het ook leuke nummers waren. Fratsen was denk ik wel van jou zelf?
 

De Wolf

Well-known member
De 3FM-actie Serious Request keert terug in december voor een vijftiende editie. Dat heeft een woordvoerder van NPO woensdag gemeld.

De details van de komende Serious Request worden nog deze maand bekendgemaakt.

Eerder dit jaar maakte 3FM bekend zich te "beraden" op de toekomst van het Glazen Huis waar in de week voor Kerst drie dj's worden opgesloten om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. In tegenstelling tot voorgaande jaren is ook de locatie van het huis niet ruim van tevoren bekendgemaakt.
 

JMD

Well-known member
In tegenstelling tot voorgaande jaren is ook de locatie van het huis niet ruim van tevoren bekendgemaakt.
Is ook een teken aan de wand. Waar een paar jaar terug de steden elkaar 'de tent' uitvochten om het Glazen Huis te krijgen lijken steden nu niet meer in de rij te staan...
 

SanMark.

Well-known member
Is ook een teken aan de wand. Waar een paar jaar terug de steden elkaar 'de tent' uitvochten om het Glazen Huis te krijgen lijken steden nu niet meer in de rij te staan...

Dat lag meer aan het feit denk ik dat het enige twijfel was of ze het wel weer zouden organiseren.
 

JMD

Well-known member
Dat lag meer aan het feit denk ik dat het enige twijfel was of ze het wel weer zouden organiseren.

Oke, maar als ik me goed herinner was het ook vorig jaar lastiger om een stad te vinden (of waren het er in ieder geval niet meerdere).
 
Bovenaan