3e speelronde

JMD

Well-known member
Vitesse uit, PSV en Twente thuis, Utrecht en Roda uit. Zie daar het programma van Cambuur de komende weken... Die gaan het zwaar krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse uit, PSV en Twente thuis, Utrecht en Roda uit. Zie daar het programma van Cambuur de komende weken... Die gaan het zwaar krijgen.

Leuk programma. Het is dat die punt tegen PEC voldoende is om De Graafschap voor te blijven, maar anders loop je het risico om onderaan te komen te staan.

EDIT: De pot is ook gewoon gezellig in Leeuwarden. Mijn hemel wat een vernedering.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het is misschien nog wat vroeg maar een lekkere cruciale zege voor Roda. Zo blijven de punten binnen in de wedstrijden waarvan je verwacht dat dat ze binnen moeten gaan komen.

De Graafschap mocht van Roda best wat rondspelen maar de enige kansen waren in de eerste helft voor Roda. Vooral die Gyasi had er wel in gemogen.
Toen verscheen van Hyfte aan de zijkant en waar je in eerste instantie denkt dat hij heel slecht voorzet, schiet-ie m gewoon binnen. Vlak voor de rust mocht er van de Graafschap iemand aanleggen voor twee vrije trappen, van Leer had met een van die ballen, die beide op hem af kwamen, een klein beetje moeite.

Na de pauze hinkte Roda op twee gedachten. De Graafschap kon niet echt een vuist maken terwijl Roda geen zin had om vol op de aanval te gaan. Bannink kreeg 1 fatsoenlijke kans maar de meeste mogelijkheden bleven voor Roda. Van een slotoffensief was geen enkele sprake.

Op basis van deze wedstrijd valt weinig te concluderen, en dat de Graafschap een zwaar tegemoet gaat wisten we ook van tevoren , maar ik vond het vanuit de Graafschapzijde allemaal wel heel erg matig. Ik heb wel erg moeten lachen om de uitsupport. Het waren er absurd weinig, ongeveer 40, waarvan een stuk of 20 met blote buik achter een spandoek hun ploeg als echte ultra ondersteunde.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Dat zou een enorm gat in de Excelsior gelederen slaan. Ik ben benieuwd hoe Excelsior dat gaat oplossen. Het is dat De Graafschap ook in de eredivisie zit, maar anders zou ik me serieus zorgen gaan maken om er rechtstreeks uit te flikkeren.
Als hij echt een sportieve stap kan maken, zal hij niet te houden zijn voor Excelsior, maar voor mij is Cambuur een ploeg voor het rechterrijtje en als ik ze zo zie voetballen zelfs een kandidaat om samen met Excelsior tegen degradatie te vechten. En dan heb ik liever dat Excelsior hem aan zijn contract houdt en ham na het seizoen transfervrij weg laat gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck, daar gaat onze recordoverwinning in Leeuwarden van 1-5 uit de boeken.
 

Bernardo

Well-known member
Kansloos. Nienhuis LUL. Rosheuvel LUL. Jammer dat Tannane de wedstrijd van zijn leven speelde. Op naar volgende week.
 

Bernardo

Well-known member
Genoten van ons publiek, Tannane kreeg een verdiend applaus en de sfeer was bij vlagen gewoon top
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Genoten van ons publiek, Tannane kreeg een verdiend applaus en de sfeer was bij vlagen gewoon top

Heb ik ook gehoord ja. Grote klasse! Weggespeeld worden en je dan juist van je beste kant laten zien.

Maar serieus, beter komt er voor 31 augustus nog een keeper jullie kant op. Dit was niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer worden dat Nienhuis jullie punten kost.
 

Bernardo

Well-known member
Was wel weer een old skool Cambuur avondje. Lang niet meegemaakt. Deed me denken aan de JL met kansloze nederlagen in eigen huis
 
Bovenaan