3e speelronde

Bernardo

Well-known member
Heb ik ook gehoord ja. Grote klasse! Weggespeeld worden en je dan juist van je beste kant laten zien.

Maar serieus, beter komt er voor 31 augustus nog een keeper jullie kant op. Dit was niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer worden dat Nienhuis jullie punten kost.

Komt geen nieuwe.... Ga daar maar vanuit
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was wel weer een old skool Cambuur avondje. Lang niet meegemaakt. Deed me denken aan de JL met kansloze nederlagen in eigen huis

Dat heeft op zich ook wel iets. Hoop alleen dat het jullie niet te vaak gaat overkomen, dit seizoen. Cambuur speelt eindelijk weer Eredivisie en ik wil graag dat dat zo blijft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Jul 18
@Jamel_lange We ervaren inderdaad een technische storing. Deze zal zsm worden verholpen. Excuses voor dit ongemak.


FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Aug 9
@Jamel_lange Ik raad je aan in dat geval gebruik te maken van Google Chrome als browser.


FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Aug 9
@Jamel_lange Kun je aangeven tegen welk probleem je precies aanliep? Vandaag hebben we geen problemen gehad namelijk.


FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Aug 10
@Jamel_lange Na de lancering van de nieuw app hadden wij te maken met een storing. Excuses hiervoor! Wij adviseren Chrome altijd... 1/2

FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Aug 10
@Jamel_lange ... omdat dit de beste ondersteuning biedt omdat alle benodigdheden standaard zijn ingebouwd. 2/2


FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc Aug 16
@Jamel_lange Helaas was er een storing, deze is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak.


FOXSportsNL_cc ‏@FOXSportsNL_cc 6 minutes ago
@Jamel_lange Door een technisch probleem waren de streams helaas een half uur niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.


:eek:mg::eek:mg::eek:mg:
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax begint tegen NEC met van Rhijn en Schone in plaats van Tete en Sinkgraven. De rest van de namen zijn hetzelfde.
 

mainsupreme

New member
Benieuwd of Ajax snel op voorprong kan komen, gouden kans natuurlijk om meteen al een gaatje te slaan met PSV.

Maar ben best beetje bang voor NEC uit, die moeten nog steeds met vertrouwen spelen omdat ze zo lang niet verloren hebben thuis.
 

JMD

Well-known member
Benieuwd of Ajax snel op voorprong kan komen, gouden kans natuurlijk om meteen al een gaatje te slaan met PSV.

Maar ben best beetje bang voor NEC uit, die moeten nog steeds met vertrouwen spelen omdat ze zo lang niet verloren hebben thuis.

Ajax wint gewoon met 0-2 ofzo. Alles valt in de competitie nu gewoon even de goede kant op voor Ajax, niet goed spelen wel 2x 3-0 winnen. Dat soort momenten heb je in een seizoen. Bij PSV zit het nu even tegen. Vorig seizoen zouden we duels als bij ADO en Heerenveen uit gewoon gewonnen hebben, toen viel het allemaal onze kant op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
3e speelronde

NEC uit is haast eenzelfde standaardoverwinning voor Ajax als vorige week Willem II thuis. Die uitslag verneem ik wel zodra ik De Kuip ongeveer binnenloop.
 

mainsupreme

New member
Het is allemaal zo matig en saai, heb nog geen echte aanval gezien. Nouja misschien die kans voor Milik waar hij te zelfzuchtig was
 

mainsupreme

New member
Gudelj eruit in 2e helft. Cerny als linksbuiten erin en Sch?ne naar middenveld.
En echt alle aanvallen gaan over de linkerkant bij NEC want v.Rhijn heeft zijn vorm van vorig seizoen meegenomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die spits van NEC is echt belachelijk slecht. Waarom moest Ars ook alweer weg?
 
Bovenaan