Pascallovic
Well-known member
Ajax weer dramatisch met het zaadloos kutvoetbal.
NEC uit is haast eenzelfde standaardoverwinning voor Ajax als vorige week Willem II thuis.
Is bij Ajax de laatste jaren altijd wachten dat er per ongeluk een bal invliegt. Normaal gesproken maakt NEC nog wel een fout, maar vanuit jezelf speel je niks kapot. Veltman is toch ook een verschrikking weer met zijn domme fouten.Hier ga je alleen winnen met een gelukkige goal hoor, nog niets gezien op basis waarvan ik zou durven zeggen dat het wachten op de 0-1 is.
Ik wil ook wel ongeslagen (zonder tegengoal) bovenaan staan met zaadloos kutvoetbal. :duim:
Volgende week met Ajax - ADO nog zo'n duel.
Veltman is toch ook een verschrikking weer met zijn domme fouten.
We werden er nooit kampioen mee... En zo slecht was het echt niet, er vielen bij ons juist altijd veel goals door die dramaverdedigingen met Marcelo etc.Daar was PSV jaren en jaren de koning in
Dat laatste was in de laatste speelronde (en in Amsterdam), Ajax was toen al kampioen. Is toch anders.Volgens mij heeft ADO de afgelopen vijf jaar toch een keer een punt gepakt? Maar goed Ajax heeft het tegen NEC ook eens laten lopen waardoor NEC er pas in de playoffs uit vloog. Je hebt altijd ultieme incidenten.
NEC is echt niks.