3e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goh, hoe verrassend. Ajax op 0-1.

Inderdaad niet verrassend. Het NEC van vandaag is tot nu toe de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen in de Eredivisie. Echt, het is helemaal niks. Op Nienhuis na de slechtste keeper. Een verdediging met alleen maar prutsers. Een middenveld zonder creativiteit. En een tandeloze aanval.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad niet verrassend. Het NEC van vandaag is tot nu toe de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb zien spelen in de Eredivisie. Echt, het is helemaal niks. Op Nienhuis na de slechtste keeper. Een verdediging met alleen maar prutsers. Een middenveld zonder creativiteit. En een tandeloze aanval.

Dan kan je ook zeggen dat het de kwaliteit van Ajax is dat zowel AZ als WIllem II als NEC tegen hen minder spelen dan ze kunnen.
 

de waan

Well-known member
Dit is gewoon weer net zo'n NEC als twee jaar terug met vrijwel alleen maar kleurloze buitenlanders.
 

mainsupreme

New member
Dijks is wel echt een lichtpuntje.
Zo blij dat hij terugkwam, sterke jongen emt goede tackle. Wel veel houterig om ooit de top te halen. Maar voor dit Ajax een verademing in vergelijking met Boilesen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan kan je ook zeggen dat het de kwaliteit van Ajax is dat zowel AZ als WIllem II als NEC tegen hen minder spelen dan ze kunnen.
Nu vraag ik mij af of NEC minder speelt dan dat ze kunnen. Ook het leeggekochte AZ vind ik gewoon een hele matige ploeg, waar je geen wonderen van mag verwachten. Dus of deze ploegen nu echt zoveel minder speelden dan ze kunnen, daar twijfel ik over.
 

JMD

Well-known member
Haha, die Gudelj... Wat een onzinbeuk.

Geen geel, waar Kane in de eerste helft wel geel kreeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je blijft roepen dat je de beuk erin gooit en niet schroomt om een beuk uit te delen, dan moet je het ook doen. Jammer dat hij geen Clasie abonnementje heeft op gele kaarten. Al hoewel, zo fantastisch speelt Gudelj nog niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een saai duel in Nijmegen. De microfoon staat daar volgens mij ook verkeerd, want ik hoor het stadiongeluid amper. Of is het echt zo stil in Nijmegen? Ik hoor alleen geroezemoes en zelfs als het uitvak aanzet hoor ik ze echt heel zacht.

Ajax speelt echt in het tempo van de 80-jarige oorlog en NEC is te dramatisch voorin om ook maar in de buurt van Cillessen te komen.
 

mainsupreme

New member
Wat een saai duel in Nijmegen. De microfoon staat daar volgens mij ook verkeerd, want ik hoor het stadiongeluid amper. Of is het echt zo stil in Nijmegen? Ik hoor alleen geroezemoes en zelfs als het uitvak aanzet hoor ik ze echt heel zacht.

Ajax speelt echt in het tempo van de 80-jarige oorlog en NEC is te dramatisch voorin om ook maar in de buurt van Cillessen te komen.

Ik hoor geen stinkende neanderthalers schreeuwen hier, dus stadion zal wel echt stil zijn ;)
 

JMD

Well-known member
Den Haag maakt vlak voor tijd de 1-1, blijven ongeslagen.

Ajax op 0-2. Same old song dus. 3x zonder tegendoelpunt winnen, 4 punten los van PSV, wat is het probleem?
 
Bovenaan