Zit je nu gewoon mijn tekst te jatten?
Er zijn mensen die denken dat dat voor ons niet opgaat, maar we zullen maar zeggen dat die niet meekunnen op ons denkniveau.Sorry. Gevalletje great minds think alike zullen we maar zeggen.
Zeker hup Cambuur! Helemaal in het belang van Excelsior.
Alles is goed zolang Cambuur maar niet wint. Bij een gelijkspel moet het toch ook afgelopen zijn. Tenzij PSV volgende week verliest...
Zou je daar geen zorgen meer over maken.
Daar heb je wel een punt. Los of we de beker wel of niet gaan winnen zie ik ons wel falen tegen Willem II. Altijd als we Excelsior een handje kunnen helpen tegen een van hun concurrenten laten wij punten liggen.
De aangifte tegen die scheids die Ajax gisteren naar de overwinning floot heb ik vanochtend in de brievenbus van het lokale politiebureau gedaan.
Jullie willen toch een meeting tijdens de play-offs..![]()
Hups Willem II!!!Als Willem II vanavond niet wint dan komt handhaving voor ons wel heel dichtbij.
Dit is het pakkie aan voor de Heerenveense politie.Gaat lekker zo. Straks heeft de Amsterdamse politie geen tijd meer om achter koppensnellers aan te gaan.
Of bedoel je een meeting bij De Graafschap? Nou... Heel ver reizen voor een club waar ik helemaal niks mee heb. Alleen overwegen als het bier er goed is.
Dit is het pakkie aan voor de Heerenveense politie.