32e speeldag

JMD

Well-known member
Hup Cambuur vanavond! Ook omdat Willem II dan dichter bij de nacompetitie komt.
 

fr-keff

Active member
Alles is goed zolang Cambuur maar niet wint. Bij een gelijkspel moet het toch ook afgelopen zijn. Tenzij PSV volgende week verliest...
 

Max

Administrator
Forumleiding
32e speeldag

Zeker hup Cambuur! Helemaal in het belang van Excelsior.
 

Joost

Well-known member
Zou je daar geen zorgen meer over maken.

Zolang we nog niet echt veilig zijn ben ik er nog niet gerust op.
Excelsior kan best winnen van PEC Zwolle en als Cambuur op de laatste speeldag al klaar is kan dat ook wel.
Stel dat Feyenoord de beker wint dan zijn die uitgespeeld als ze bij Willem II op bezoek gaan.

Wij moeten gewoon nog een punt halen maar hebben dat in de laatste 6 duels 4 keer om stompzinninge redenen niet gedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar heb je wel een punt. Los of we de beker wel of niet gaan winnen zie ik ons wel falen tegen Willem II. Altijd als we Excelsior een handje kunnen helpen tegen een van hun concurrenten laten wij punten liggen.
 

fr-keff

Active member
Daar heb je wel een punt. Los of we de beker wel of niet gaan winnen zie ik ons wel falen tegen Willem II. Altijd als we Excelsior een handje kunnen helpen tegen een van hun concurrenten laten wij punten liggen.

Dan had Excelsior zelf maar de 3 punten moeten pakken tegen Willem II. Kansen genoeg toen.
 

gevegt

Well-known member
De aangifte tegen die scheids die Ajax gisteren naar de overwinning floot heb ik vanochtend in de brievenbus van het lokale politiebureau gedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De aangifte tegen die scheids die Ajax gisteren naar de overwinning floot heb ik vanochtend in de brievenbus van het lokale politiebureau gedaan.

Gaat lekker zo. Straks heeft de Amsterdamse politie geen tijd meer om achter koppensnellers aan te gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jullie willen toch een meeting tijdens de play-offs.. ;)

Liever niet. Laat Excelsior er maar gewoon rechtstreeks in blijven. Een eventuele play-off tegen NAC of VVV heb ik een hard hoofd in.

Of bedoel je een meeting bij De Graafschap? Nou... Heel ver reizen voor een club waar ik helemaal niks mee heb. Alleen overwegen als het bier er goed is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
32e speeldag

Of bedoel je een meeting bij De Graafschap? Nou... Heel ver reizen voor een club waar ik helemaal niks mee heb. Alleen overwegen als het bier er goed is.

Drink je weer bier of denk je hier aan de rest? Tegenwoordig heb je ook steeds betere alcoholvrije of alcoholarme bieren.

Dit is het pakkie aan voor de Heerenveense politie.

Oja, is waar ook. Zolang die knakker maar bij uitwedstrijden van Ajax aangiftes indient hebben wij in Amsterdam er geen last van.
 
Bovenaan