31e speeldag

willy

Active member
Volgens mij wordt Makkelie lid van verdienste bij Ajax.
Als je de situatie niet goed kunt beoordelen mag je geen penalty geven.
 

JMD

Well-known member
Vd Berg blijft een sukkel...

Het is heel licht, maar wel natrappen... En als ie rood krijgt mag hij niet klagen.
 

Forza AZ

Well-known member
Schandalige beslissing, echt.

Maar op zich is dit wel mooi voor de spanning aan kop. Gaat het straks echt op doelsaldo.
Ik heb het nog niet gezien, maar is me wel duidelijk dat Ajax die strafschop cadeau kreeg. Ben er in dit geval wel blij mee. Nu staat AZ nog boven Utrecht.
Utrecht verliest dus 2 dure punten, maar heeft eerder dit seizoen door een arbitrale blunder wel 1 punt cadeau gekregen in Alkmaar. Staat het wat dat betreft weer redelijk gelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Van Hanegem roept op tot een schorsing van Makkelie. Vreemd dat ie de andere scheidsrechters die grote fouten gemaakt hebben dit weekend niet noemt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je zou bijna denken dat Van Hanegem wat met FC Utrecht heeft en het niet zo heeft op Ajax.
 

JFK

Well-known member
Je zou bijna denken dat Van Hanegem wat met FC Utrecht heeft en het niet zo heeft op Ajax.

Dat ook, maar normaal roept Van Hanegem elk weekend op tot een schorsing van een scheidsrechtertje of vijf, zes. Nu alleen maar Makkelie. Dat zijn we niet gewend van hem en dat is dus vreemd.
 
Bovenaan