31e speeldag

JMD

Well-known member
En als het nou 0-1 was gebleven en Ajax via die pingel op 1-1 was gekomen was het gevoel toch anders geweest. Nu heb je al het gevoel gehad 'dit kan niet meer fout gaan', zie je jezelf al als koploper en dan binnen de minuut is het 1-2 en zie je onrust komen bij Utrecht en heeft Ajax zoiets van: we gaan gewoon alles of niets spelen... Dat ie dan nog valt is een logisch gevolg.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gelukkig zie jij 't altijd positief in, toch? :duim:..

Dat valt ook wel weer mee, alsof ik altijd het slechtste scenario aan hang, maar ff inhoudelijk Jozsef, jij ziet ons dus zefverzekerd en overtuigend voetballen?
Vorige week tegen de hekkensluiter, was ook al zo moeizaam. Nee ik wil best optimistisch zijn maar ik vraag me momenteel oprecht af op basis waarvan.
 

zwammy

Well-known member
Als je ervan uit gaat dat Ajax drie keer wint moet je er dus 9 maken.

32e: PSV - Vitesse, SC Heerenveen - Ajax
33e: PSV - SC Cambuur, Ajax - FC Twente
34e: De Graafschap - Ajax, PEC Zwolle - PSV

En een makkelijker programma, en meer kansen om meer goals te maken.

90 minuten rammen tegen Cambuur, hoeveel zou dat eens kunnen worden?
 
G

Gast

Guest
Echt schandalig dit.

PSV zal nu wel extra balen dat ze 2 goals weggaven tegen AZ.
 

JMD

Well-known member
32e: PSV - Vitesse, SC Heerenveen - Ajax
33e: PSV - SC Cambuur, Ajax - FC Twente
34e: De Graafschap - Ajax, PEC Zwolle - PSV

En een makkelijker programma, en meer kansen om meer goals te maken.

90 minuten rammen tegen Cambuur, hoeveel zou dat eens kunnen worden?

Vind jij PSV's programma makkelijker dan dat van Ajax?? Denk dat het vergelijkbaar is.
En Ajax kan op de slotdag natuurlijk bij De Graafschap flink uithalen. En Cambuur onderschatten moet je niet doen, denk maar aan ons jubileumduel.
 

JMD

Well-known member
Echt schandalig dit.

PSV zal nu wel extra balen dat ze 2 goals weggaven tegen AZ.

Zoals ik al postte: dat PSV op saldo achter Ajax staat hebben ze aan zichzelf te wijten, veel te lankmoedig gespeeld. De 2 goals tegen AZ waren daar een mooi voorbeeld van.
 
G

Gast

Guest
Zoals ik al postte: dat PSV op saldo achter Ajax staat hebben ze aan zichzelf te wijten, veel te lankmoedig gespeeld. De 2 goals tegen AZ waren daar een mooi voorbeeld van.

Dan toch meer omdat ze in Eindhoven verloren van Ajax
 

JMD

Well-known member
Toen Cocu vrijdag zei: 'als we 4x winnen denk ik dat we kampioen worden' dacht ik, "dat doe je alleen maar op de bluf". Ik begin er nu toch echt in te geloven dat als we nog 3x winnen we op 8 mei met de schaal op het Stadhuisplein staan...
 

SanMark.

Well-known member
32e: PSV - Vitesse, SC Heerenveen - Ajax
33e: PSV - SC Cambuur, Ajax - FC Twente
34e: De Graafschap - Ajax, PEC Zwolle - PSV

En een makkelijker programma, en meer kansen om meer goals te maken.

90 minuten rammen tegen Cambuur, hoeveel zou dat eens kunnen worden?


Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, is zeg alleen dat je er minimaal 9 moet maken omdat je er vanuit gaat dat Ajax 3 keer wint. Wint Ajax geen 3x boeit het doelsaldo ook niet.
 
G

Gast

Guest
Krijg opeens een flashback.

PSV vs Vitesse + doelsaldo + Kampioenschap.:oops:
 

zwammy

Well-known member
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, is zeg alleen dat je er minimaal 9 moet maken omdat je er vanuit gaat dat Ajax 3 keer wint. Wint Ajax geen 3x boeit het doelsaldo ook niet.

Dat klopt, maar als je met 6-0 van Cambuur wint, wat echt niet onmogelijk is. Loop je er nog maar 3 achter.

En ik zie Ajax niet 3x winnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Kom je goed weg dat je nog een punt pakt na die 0-2. Penaltymoment zwijn je echt mee, want daar was niks aan de hand. 3e zwakke pot op een rij. Kampioenschap heb je nog wel in eigen hand, maar het zal niet overtuigend gaan vrees ik.
 

JMD

Well-known member
Kom je goed weg dat je nog een punt pakt na die 0-2. Penaltymoment zwijn je echt mee, want daar was niks aan de hand. 3e zwakke pot op een rij. Kampioenschap heb je nog wel in eigen hand, maar het zal niet overtuigend gaan vrees ik.

3e zwakke pot op rij?? Tegen PEC was het toch wel goed?
 

JMD

Well-known member
Zie net even de 1-2 terug, maar ook daar is Vd Hoorn dus goud waard, net als bij de penaltysituatie...
 

JMD

Well-known member
Volgens De Boer is de 2-2 een terechte uitslag...

Welke pot heeft hij gezien?
 
Bovenaan