31e speeldag

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schandalige beslissing, echt.

Maar op zich is dit wel mooi voor de spanning aan kop. Gaat het straks echt op doelsaldo.
 

Eef de Kip

Well-known member
JAAAAAAA!!!







maar goed, op deze manier ga je de komende weken nog wel wat punten verspelen hoor, ik heb er na vandaag ook nog maar weinig vertrouwen in dat dit goed gaat komen met een thuiswedstrijd tegen Twente en een uitpot in Heerenveen. Wat een gepruts zeg en hoezo wil de Boer een redelijk draaiend elftal nou opeens weer overhoop gooien achterin?
 

Jozsef

New member
Schandalige beslissing, echt.

Maar op zich is dit wel mooi voor de spanning aan kop. Gaat het straks echt op doelsaldo.

Ajax heeft een veel beter doelslado. Wordt de competitie ?cht beslist op deze strafschop, worden ze he-le-maal gek in Eindhoven.
 

JMD

Well-known member
Makkelie krijgt een uitnodiging voor het kampioensfeest, zoveel is duidelijk,
 

JMD

Well-known member
Zoals Joosten dat ook deed in Eindhoven in de bekerpot volgens mij...

We hebben je vergeven!!! :)

Ben ik eens de huid van de beer aan het verkopen, is het alsnog te vroeg...
Dat doe ik dus echt nooit meer. En wat iedereen daar hier van vindt kan me niks schelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Makkelie krijgt een uitnodiging voor het kampioensfeest, zoveel is duidelijk,

Die gunt PSV ook niets na de laffe beschuldigingen over partijdigheid van de zogenaamd Rotterdamse politieagent door de PSV aanhang.
 

JMD

Well-known member
Een Machlasje, dat leverde in 2002 ook al een belangrijke gelijkmaker op in de titelrace.
 

Jozsef

New member
Feyenoord nu wel zo goed als zeker de 3e plaats volgens mij. Maar ik heb echt te doen met alle PSV-ers, die dachten na de 0-2 toch ?cht nog kampioen te kunnen worden.
 
Bovenaan