31e speeldag

zwammy

Well-known member
Mooi man. Nu gaan ze beiden de laatste 3 wedstrijd vol op de aanval. Heerlijke ontknoping zo.
 

Reza

Member
oei oei oei. Pijnlijke beslissing van Makkelie. Datt kan PSV keihard de titel kosten. Tientallen miljoenen euro's. Makkelie moet zich schamen
 

Jozsef

New member
Verschil is echt te groot, Zwammy. De pingel deed 't 'm. Die beslist het kampioenschap, althans op dit moment zeker.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord nu wel zo goed als zeker de 3e plaats volgens mij. Maar ik heb echt te doen met alle PSV-ers, die dachten na de 0-2 toch ?cht nog kampioen te kunnen worden.

Ik dacht al dat we aan kop stonden...

Nooit te vroeg de huid verkopen...

Maar goed, na die 0-2 moet Utrecht natuurlijk zorgen dat de 1-2 niet valt... Je hebt het in handen, dan moet je rustig blijven.
 

zwammy

Well-known member
Verschil is echt te groot, Zwammy. De pingel deed 't 'm. Die beslist het kampioenschap, althans op dit moment zeker.

6 doelpunten nog. Je bent er vandaag al 3 ingelopen. Nee hoor, zie nog kansen. Vol gas voetballen. 90 minuten gas dinsdag tegen Vitesse.

Ik zeg, PSV wordt kampioen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Verschil is echt te groot, Zwammy. De pingel deed 't 'm. Die beslist het kampioenschap, althans op dit moment zeker.
Komop ff, heb je ons zien harken, nu al 2 potjes op rij, dit gaan we echt niet redden hoor, komende 2 potjes worden te pittig plus een selectie die gewoon niet volwassen genoeg is en de druk niet aan kan.
Nee ik vrees het ergste.
 

JMD

Well-known member
Eigen schuld ook van PSV natuurlijk nu. Sinds januari loopt Cocu al te hameren op 'dat doelsaldo wel eens belangrijk kan worden'. Dan verspeel je een 0-4 tegen AZ (met kansen op 0-5), laat je Excelsior in blessuretijd nog een goal maken waardoor het 1-3 wordt, laat je De Graafschap terugkomen van 3-0 tot 3-2, verzuim je uit bij Utrecht na 0-2 door te drukken, idem thuis tegen Heracles.

Als PSV geen kampioen wordt op saldo ligt dat nooit aan Makkelie, maar is het de eigen schuld. Er is voor gewaarschuwd maar er werd niks aan gedaan...
 

Jozsef

New member
Komop ff, heb je ons zien harken, nu al 2 potjes op rij, dit gaan we echt niet redden hoor, komende 2 potjes worden te pittig plus een selectie die gewoon niet volwassen genoeg is en de druk niet aan kan.
Nee ik vrees het ergste.

Gelukkig zie jij 't altijd positief in, toch? :duim: Kom op, na de 0-2 gaf niemand nog een stuiver voor Ajax. En dan toch ineens...
 

JMD

Well-known member
Komop ff, heb je ons zien harken, nu al 2 potjes op rij, dit gaan we echt niet redden hoor, komende 2 potjes worden te pittig plus een selectie die gewoon niet volwassen genoeg is en de druk niet aan kan.
Nee ik vrees het ergste.

Ja, dat was harken inderdaad. Maar Utrecht heeft jullie nooit gelegen.
Heerenveen uit is een ander verhaal voor Ajax.

Wel mooi idd dat zowel Ajax als PSV nu voluit op saldo moeten. Zeker PSV. Je moet dinsdag dus echt ruim winnen, dan leg je de druk vol op Ajax.
 

SanMark.

Well-known member
6 doelpunten nog. Je bent er vandaag al 3 ingelopen. Nee hoor, zie nog kansen. Vol gas voetballen. 90 minuten gas dinsdag tegen Vitesse.

Ik zeg, PSV wordt kampioen.


Als je ervan uit gaat dat Ajax drie keer wint moet je er dus 9 maken.
 

JMD

Well-known member
Als je ervan uit gaat dat Ajax drie keer wint moet je er dus 9 maken.

Klopt.

Maar Ajax gaat bv nog naar De Graafschap en kan daar flink scoren en ook bij Heerenveen scoort Ajax vaak.

Ik geloof er niet in dat we op saldo kampioen gaan worden. Of we moeten dinsdag Vitesse echt ruim verslaan (6 goals verschil ofzo)
 
Bovenaan