31e speeldag

Jozsef

New member
Dat valt ook wel weer mee, alsof ik altijd het slechtste scenario aan hang, maar ff inhoudelijk Jozsef, jij ziet ons dus zefverzekerd en overtuigend voetballen?
Vorige week tegen de hekkensluiter, was ook al zo moeizaam. Nee ik wil best optimistisch zijn maar ik vraag me momenteel oprecht af op basis waarvan.

PSV overtuigt ook niet echt. En ik zei al, na de 0-2 kwamen krachten los. Ik denk dat zowel Ajax als PSV nog drie keer winnen.
Ze hebben namelijk geen keus en moeten er vanaf het begin vol op klappen voor het doelsaldo. Dat haalt de druk weg.

Oh ja: Hup Excelsior!
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ook, maar normaal roept Van Hanegem elk weekend op tot een schorsing van een scheidsrechtertje of vijf, zes. Nu alleen maar Makkelie. Dat zijn we niet gewend van hem en dat is dus vreemd.

Ik sla vaak die nonsens over, maar je hebt volgens mij wel gelijk.

Wat kan ie met FC Utrecht hebben nadat ie er door een gat in het hek is vertrokken?

Goed punt, Willem is niet weg van een beetje rancune.

Wat een mazzel zeg. Had liever gewonnen uiteraard, maar zo'n onterechte pingel is wel lekker tegen Utrecht. :D

Boef!

PSV overtuigt ook niet echt. En ik zei al, na de 0-2 kwamen krachten los. Ik denk dat zowel Ajax als PSV nog drie keer winnen.

Je hebt nu wellicht wel een vreemde spanning met dat doelsaldo die de ploeg wellicht uit hun natuurlijke afwachtende habitat duwt.

Oh ja: Hup Excelsior!

Het Excelsior van vorig jaar had van een zwakke middag van SC Heerenveen kunnen profiteren. Het Excelsior van dit seizoen valt mij erg tegen. Een puntje zou een hele meevaller zijn.
 

Jozsef

New member
Het Excelsior van vorig jaar had van een zwakke middag van SC Heerenveen kunnen profiteren. Het Excelsior van dit seizoen valt mij erg tegen. Een puntje zou een hele meevaller zijn.

Ach, een vrijdagavondje Woudestein is ook goed te pruimen hoor. Door naar Paddy's, niks mis mee. :duim: Maar toch hoop ik dat ze erin blijven.
 

gevegt

Well-known member
Het is de wraak van Makkelie dat jullie het kampioenschap kost. :p Steek dan die opgeschoten pubers op Oost in de fik die los gingen op oa Twitter over "die Rotterdamse politieagent".
Hij kost ons het kampioenschap niet, hij maakt het wel een beetje lastiger.
Rukeenden neem ik niet serieus.
 

Jef400

Well-known member
Het zal eerder gebeuren dan dat Vitesse met 6-0 wint. Vitesse schiet ook geen deuk in een pakje boter sinds Bosz weg is.
 

Janssen

Well-known member
Op Twitter circuleert een jeugdfoto van Makkelie.

3b1ef59f68fbba65264307f6a3c1e23b.jpg
 

gevegt

Well-known member
Makkalie is een vriend van, Makkalie is een vriend van, Makkalie is een vriend van, JFK!
 
Bovenaan