31e speeldag

Jamel

Administrator
Forumleiding
Billijke uitleg van Makkelie.

Jep. Je zag ook in de herhaling vanaf de positie van Makkelie dat het net leek alsof Janssen de bal niet speelde. En in dat geval had Makkelie gelijk gehad. Eerder een fout van zijn assistent dan. Die stond wel aan de goede kant.
 

JMD

Well-known member
Jep. Je zag ook in de herhaling vanaf de positie van Makkelie dat het net leek alsof Janssen de bal niet speelde. En in dat geval had Makkelie gelijk gehad. Eerder een fout van zijn assistent dan. Die stond wel aan de goede kant.

Klopt.

Maar de vraag is of de assistent dat kan zien in zo'n woud aan benen...
 

gevegt

Well-known member
Jep. Je zag ook in de herhaling vanaf de positie van Makkelie dat het net leek alsof Janssen de bal niet speelde. En in dat geval had Makkelie gelijk gehad. Eerder een fout van zijn assistent dan. Die stond wel aan de goede kant.
Welja, ben jij zo'n opgeschoren rukeend die met je opgefokte scooter door Rotjeknor mag rijden omdat je door die kut Makkalie toch geen bekeuring krijgt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welja, ben jij zo'n opgeschoren rukeend die met je opgefokte scooter door Rotjeknor mag rijden omdat je door die kut Makkalie toch geen bekeuring krijgt?

Lijkt mij nogal wiedes als de kut Dordt slechts uitkomt om wedstrijdjes te fluiten.

Mooi, Willem II in de nacompetitie als het zo blijft :D

Welnee, Feyenoord weet het altijd te verprutsen tegen concurrenten van Excelsior, dus die gaan in eigen huis onderuit tegen Willem II. Wat dit seizoen op een haar na al was gelukt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
31e speeldag

Ik begrijp dat Makkelie een vergelijkbare fout maakte bij Helmond Sport - Sparta tien dagen eerder. In dat licht is het opmerkelijk dat hij de wedstrijd Ajax - FC Utrecht heeft gekregen. Enorm zuur voor FC Utrecht haar klassering. Al winnen ze de beker als ze hetzelfde niveau in De Kuip halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik begrijp dat Makkelie een vergelijkbare fout maakte bij Helmond Sport - Sparta tien dagen eerder. In dat licht is het opmerkelijk dat hij de wedstrijd Ajax - FC Utrecht heeft gekregen. Enorm zuur voor FC Utrecht haar klassering. Al winnen ze de beker als ze hetzelfde niveau in De Kuip halen.
Hij is gewoon een Helmond Sport supporter en slaapt onder een Helmond Sportdekbed.
 
Bovenaan