31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
De laatste keer dat Oranje naar het WK ging hadden we er volgens sommige kenners hier overigens ook niks te zoeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

De laatste keer dat Oranje naar het WK ging hadden we er volgens sommige kenners hier overigens ook niks te zoeken.

We zouden de poule op het EK 2004, het WK 2006, het EK 2008 en het WK 2010 volgens mij ook niet overleven. Alleen in 2012 hebben die kenners gelijk gehad.
 

Abubakari

Well-known member
Al vrees ik dat we dit keer inderdaad weinig potten zouden breken op het WK, zelfs van gaal zal daar weinig aan kunnen veranderen. Maakt ook niet uit, het WK halen we toch niet.
 

Mario

Well-known member
Al vrees ik dat we dit keer inderdaad weinig potten zouden breken op het WK, zelfs van gaal zal daar weinig aan kunnen veranderen. Maakt ook niet uit, het WK halen we toch niet.

Dan moet je mazzel hebben met de loting, kan je zomaar ook nog eens de 2e ronde halen. Daar zou het dan wel ophouden. Maar idd, we gaan toch niet.
 

Batigoal

Well-known member
Ik speel liever 3 kansloze wedstrijden op een eindtoernooi, dan dat we ons niet eens kwalificeren voor dat eindtoernooi.
 

Abubakari

Well-known member
Ik speel liever 3 kansloze wedstrijden op een eindtoernooi, dan dat we ons niet eens kwalificeren voor dat eindtoernooi.

Ik ook. Nou ja, wie weet verslikt Zweden zich nog in Luxemburg (....doe ik het toch weer, hopen dat het toch nog lukt.....).
 

Fenerium

Member
Ik niet, ik blijf liever thuis als ik geen punten weet te pakken en geen doelpunten weet te scoren. Meedoen is alleen leuk als je ook wat te bieden hebt. 2010 en 2014 waren top, kan me geen ander Nederland van de laatste 30 jaar voor de geest halen dat tweemaal achter elkaar een halve finale wist te bereiken op een WK.
 

Maasveld

Well-known member
Ik niet, ik blijf liever thuis als ik geen punten weet te pakken en geen doelpunten weet te scoren. Meedoen is alleen leuk als je ook wat te bieden hebt. 2010 en 2014 waren top, kan me geen ander Nederland van de laatste 30 jaar voor de geest halen dat tweemaal achter elkaar een halve finale wist te bereiken op een WK.
Bij die 2 edities, vooral in 2014, werden we vooraf ook niet geweldig sterk ingeschat. Daarom kun je er maar beter gewoon bij zijn.
 

erka

Well-known member
Het zou wel heel tragisch zijn als Zweden gelijkspeelt tegen Luxemburg maar wij vervolgens niet kunnen winnen van Wit-Rusland.
 
Bovenaan