31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
We blijken donderdag al tegen Frankrijk te spelen. Eind van de droom of nieuwe hoop?
Zweden speelt dan uit tegen de Bulgaren.

En dan mogen we zondag tegen Bulgarije. Om 18.00 in de Arena.
Dan speelt Zweden uit tegen Wit Rusland en Frankrijk thuis tegen Luxemburg.


59a3475717897-0.png
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb er alle vertrouwen in dat we na zondag nog volop in de race zijn!
 

Mario

Well-known member
Het wordt vast zo'n scenario dat Nederland verliest van Frankrijk, maar dat Zweden dan weer verliest in Bulgarije ... waardoor de strijd om plek twee weer open ligt. Of het dan aan het eind voldoende is om mee te mogen doen aan de play-offs is dan weer een ander verhaal.
 

Batigoal

Well-known member
We winnen tegen de Fransen!

Maar aangezien de Bulgaren beide duels winnen gaan zij ons voorbij.
 

Abubakari

Well-known member
Het wordt vast zo'n scenario dat Nederland verliest van Frankrijk, maar dat Zweden dan weer verliest in Bulgarije ... waardoor de strijd om plek twee weer open ligt. Of het dan aan het eind voldoende is om mee te mogen doen aan de play-offs is dan weer een ander verhaal.

Waarschijnlijk niet. Alleen winst op Frankrijk en Bulgarije telt.

Ik denk trouwens dat we gewoon van Frankrijk verliezen, Bulgarije levert waarschijnlijk nog wel 1 punt op of op een topavond zelfs 3.
 

Eresd?g?

Banned
Die uitwedstrijd tegen Bulgarije gaat een hele dure worden. Maar goed...als die scheids de 2 - 1 van Dost tegen Zweden gewoon had geteld zag de wereld er heel anders uit. Persoonlijk verwacht ik dat Nederland van Frankrijk verliest en Zweden in Bulgarije wint. Dan is t direct duidelijk en klaar.
 

Mario

Well-known member
Die uitwedstrijd tegen Bulgarije gaat een hele dure worden. Maar goed...als die scheids de 2 - 1 van Dost tegen Zweden gewoon had geteld zag de wereld er heel anders uit. Persoonlijk verwacht ik dat Nederland van Frankrijk verliest en Zweden in Bulgarije wint. Dan is t direct duidelijk en klaar.

Het enige voordeel van die wedstrijd tegen Bulgarije is dat we verlost werden van Blind.
 

Pascallovic

Well-known member
Het enige voordeel van die wedstrijd tegen Bulgarije is dat we verlost werden van Blind.
Ja, want los van Robin van Persie worden nog steeds precies dezelfde spelers geselecteerd, ook Matthijs de Ligt wiens selectie toen als krankzinnig werd bestempeld.
 

Pascallovic

Well-known member
?Ik was niet echt belangrijk bij Oranje, als je ziet hoe ik behandeld ben?

Georginio Wijnaldum is sinds 2011 Oranje-international en heeft met veel bondscoaches mogen samenwerken. De middenvelder van Liverpool heeft inmiddels veertig interlands achter zijn naam staan en heeft deze onder meer vergaard onder Danny Blind en Guus Hiddink. Wijnaldum bewaart echter niet zulke goede herinneringen aan de periode onder de twee voormalige bondscoaches.

"Ik was niet echt belangrijk. Als je ziet hoe ik behandeld ben", aldus Wijnaldum in gesprek met De Telegraaf. "Dat zit me niet dwars, maar het is gewoon zo. Ik zeg gewoon hoe het is. Bulgarije-uit, Zweden-uit, Turkije-thuis, noem maar op", doelt de middenvelder op de wedstrijden waarbij hij vroegtijdig naar de kant werd gehaald.

Die belangrijke EK- en WK-kwalificatieduels werden niet in zeges omgezet en daar baalt Wijnaldum nog steeds van. De ex-middenvelder van Feyenoord en PSV wil Dick Advocaat wel volledig overtuigen van zijn kwaliteiten. "En misschien lag het ook aan mezelf, had ik anders moeten reageren op bepaalde dingen. Niet dat ik intern heel fel heb gereageerd op die wissels. Helemaal niet zelfs."

Toch lukt het Wijnaldum niet altijd om zijn stempel te drukken bij wedstrijden van de nationale ploeg, terwijl hij dat bij zijn club Liverpool regelmatig presteert. De geboren Rotterdammer zegt dat er anders gespeeld wordt bij de Premier League-club en geeft aan dat dat veel moeite kost. "De manier waarop wij spelen kost veel energie. Ik moet buiten de wedstrijden om veel rusten en bezig zijn met mijn lichaam, zodat ik elke wedstrijd honderd procent kan geven."

Bron: voetbalzone.nl

Of Dick Wijnaldum niet wilt wisselen als ie er weer eens geen moer van bakt, dan voelt ie zich niet gewaardeerd.:werder:
 

Janssen

Well-known member
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

Ah, de Seedorf-reflex. Structureel falen en dan de respect-kaart trekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, want los van Robin van Persie worden nog steeds precies dezelfde spelers geselecteerd, ook Matthijs de Ligt wiens selectie toen als krankzinnig werd bestempeld.

De selectie is nu nog belachelijker dan destijds.

Wijnaldum die verbolgen is om vanwege het feit dat hij na weer een spookwedstrijd te spelen wordt gewisseld. Het moet niet gekker worden.
 
Bovenaan