31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Mario

Well-known member
De laatste overwinning van Oranje tegen Frankrijk op Franse bodem was trouwens in 1953 ... de "waternood" wedstrijd (1-2)
 

Max

Administrator
Forumleiding
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

De laatste overwinning van Oranje tegen Frankrijk op Franse bodem was trouwens in 1953 ... de "waternood" wedstrijd (1-2)

Het water staat ons nu ook aan de lippen, dus vanavond gaan we ook winnen. Doe maar weer een keer een grote verrassing vanuit het niets. Zoals we op het WK van Spanje wonnen of onder Van Basten op het EK van Frankrijk en Itali?.

Het AD komt overigens met de vermoedelijke opstelling vlnr Cillessen; Blind, Hoedt, De Vrij, Veltman; Vilhena, Strootman, Sneijder, Wijnaldum; Janssen, Robben. Waarbij Sneijder en Robben een vrijere rol lijken te hebben.

De Telegraaf die verwacht dezelfde achterhoede en spits. Echter spelen daar Robben, Sneijder en Promes achter Janssen. Wijnaldum en Strootman vormen het blok voor de defensie.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

Zoet heeft genoeg speeltijd. Kwaliteit is geen argument want Veltman mag ook nog steeds meedoen.

Ja maar om dan over te schakelen naar Zoet... Ik snap best dat Zoet een hele goede doelman is op Jupiler League niveau, maar alles daarboven komt hij eigenlijk tekort.

Verder moet je met Veltman als rechtsback juist je minst slechte doelman opstellen. Dat is iig niet Zoet.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit wie er nu op goal staat, het enige verschil is dat Zoet wel elke week speelt. Ik ben ook benieuwd hoe lang van Persie kan spelen, en of hij van toegevoegde waarde kan zijn als invaller.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Cillissen heeft ook de hele voorbereiding gekeept bij Barcelona, dus dat kan prima.
 

Eresd?g?

Banned
Zolang Mark Flekken niet wordt geselecteerd maakt het geen drol uit wie je op doel zet.
Nouwhhhh... Als Erwin Mulder ooit op doel wordt gezet ga ik me toch ernstig zorgen maken hoor.

Maar Jaspertje heeft t prima gedaan in de voorbereiding en heeft nou eenmaal wat meer talent dan Jeroentje. Beide uitstraling van niks, daarvoor moet je weer bij Maarten zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Als Nederland snel weet te scoren kan het nog spannend worden. Zo niet dan wint Frankrijk. Gelijk wordt het sowieso niet...

Ook erg benieuwd wat de Zweden doen!
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan mij niet voorstellen dat we gaan winnen. Zwakke generatie op bezoek bij een topploeg, lijkt mij een ABC'tje.
 
Bovenaan