31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Janssen

Well-known member
Cillessen; Fosu-Mensah, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Promes
 

Susa

New member
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren hoe deze pot ooit beslissend was voor de WK kwalificatie. Ruud Krol en daarvoor Neeskens ook al tegen Belgi? werden de Rijvers alsnog bij het Nederlands elftal gehaald. Zie Krol en van Breukelen nog staan in dat doel na de trap van Platini.

Destijds ook het begin van een aantal kansloze jaren Oranje..
 

Batigoal

Well-known member
Ook al gaat dit een volstrekt kansloze nederlaag worden, toch heb ik wel zin in dit potje. Hup Oranje!
 

Janssen

Well-known member
Gewoon blijven vasthouden aan een concept dat al bijna 3 jaar niet werkt. Wordt dus weer genieten van de afzwaaiers van Sneijder, mislukte dribbels van Promes, verstoppertje spelen door Wijnaldum en totale onzichtbaarheid van Vincent Janssen. Dit wordt keihard 4-0.
 

Mario

Well-known member
Ik kan mij niet voorstellen dat we gaan winnen. Zwakke generatie op bezoek bij een topploeg, lijkt mij een ABC'tje.

Alsof Willem II dat op bezoek gaat bij Feyenoord ... ik denk dat we vooral moeten hopen dat het geen afstraffing zal worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ook. Heb me er daarom ook vooraf al bij neergelegd dat het een pak slaag wordt en we helemaal niks te zoeken hebben op dat wk.
Ik verwacht er ook niks van en hier ga je het normaal gesproken niet mee redden. Maar veel beter dan dit hebben we helaas niet.
 

Abubakari

Well-known member
Pak slaag zal wel wat meevallen, zo vaak verliest Oranje niet dik en zo vaak wint Frankrijk ook niet dik. Zou me ook niet verbazen als we beter voor de dag komen dan verwacht, maar uiteindelijk zullen we hoe dan ook wel weer verliezen.
 

JFK

Well-known member
Ik voel een hagelbui aankomen.
Binnen 12 minuten staat het al 2-0, bij rust 4-0.
Na de rust neem Frankrijk gas terug en eindigt de wedstrijd in 6-0.
 

JMD

Well-known member
De Fransen halen de 'Brazili?truc' uit door de muziek weg te draaien bij de Marseillaise....

Tering, wat blijft dat toch een mooi volkslied als het door 80.000 man wordt meegezongen.
 
Bovenaan