31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Gullit als uithangbord vond iedereen toch een goed idee? Nou, dan krijg je dus dit soort dingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij niet bij het bepalen wie er 2e wordt.

Wel bij het bepalen of de nr2 bij de beste 8 zit.

Volgens mij heb je gelijk. Als Zweden tegen Luxemburg goede zaken doet moet je met 4-0, 5-0 of 6-0 van de Zweden winnen. Dan ben je praktisch uitgeschakeld.
 

almere036

Member
Denken jullie dat Dost het beter zou hebben gedaan? Janssen was bij alle drie de goals betrokken. Had zelf die bal van randje 16 moeten, maar verder zorgde hij er vaak voor dat we de aanval konden zoeken.
Je zag natuurlijk wel dat hij nog lang niet in vorm is.
 

Pascallovic

Well-known member
Denken jullie dat Dost het beter zou hebben gedaan? Janssen was bij alle drie de goals betrokken. Had zelf die bal van randje 16 moeten, maar verder zorgde hij er vaak voor dat we de aanval konden zoeken.
Je zag natuurlijk wel dat hij nog lang niet in vorm is.
Dost had minder buitenspel gelopen, niet slechter gekaatst, een bal tussen de palen gekregen en ook daadwerkelijk in de spits gestaan, iets waar Janssen nooit aanspeelbaar heeft gestaan. Maar goed blijf maar denken dat Janssen een wereldpot gespeeld heeft. Dat vindt Wijnaldum ook elke interland van zichzelf.
 

erka

Well-known member
Waarom eigenlijk? Elke poule heeft 6 landen.

Janssen vond zelf ook dat ie een goede pot speelde

Eerst zouden sommige poules 5 landen hebben, maar toen kwamen Kosovo en Gibraltar erbij. Toch heeft de UEFA het zo gelaten. Beetje merkwaardig.

Ik vond Janssen ook slecht maar ter lichte verdediging: hij kreeg ook weinig goede ballen. Neemt niet weg dat hij meer moet brengen.

Wijnaldum, die vond ik echt smerig tegenvallen.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij heb je gelijk. Als Zweden tegen Luxemburg goede zaken doet moet je met 4-0, 5-0 of 6-0 van de Zweden winnen. Dan ben je praktisch uitgeschakeld.

Klopt, nu moeten we al met 3-0 van Zweden winnen, moet zweden nog thuis tegen Luxemburg en Oranje uit tegen Wit Rusland. Kortom, dat kun je gevoeglijk shaken. Enige ree?le kans was geweest als Zweden vanavond weer punten had gemorst.

Fantastic game hoor ik net. Het zal wel. Ik vond het verre van fantastic, maar de kinderhand is momenteel schijnbaar gauw gevuld.
 

gevegt

Well-known member
Denken jullie dat Dost het beter zou hebben gedaan? Janssen was bij alle drie de goals betrokken. Had zelf die bal van randje 16 moeten, maar verder zorgde hij er vaak voor dat we de aanval konden zoeken.
Je zag natuurlijk wel dat hij nog lang niet in vorm is.

Zet je clubbril eens af.

Pr?pper, die speelde pas goed!
 
Bovenaan