Pascallovic
Well-known member
Ook ontzettend dom van Ruud dit.De staff zit gelukkig wel op een lijn: http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/advocaat-ergert-zich-aan-filmpje-gullit-uit-kleedkamer~a884a82e/
Ook ontzettend dom van Ruud dit.De staff zit gelukkig wel op een lijn: http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/advocaat-ergert-zich-aan-filmpje-gullit-uit-kleedkamer~a884a82e/
Klopt het dat het resultaat tegen de nummer 6 wordt weggestreept in deze groep?
Wie heeft eigenlijk ooit het onzinnige idee bedacht dat het publiek bedankt moet worden.
Ik neem aan dat Gullit vandaag nog ontslagen wordt. Wat een sukkel.
Volgens mij niet bij het bepalen wie er 2e wordt.
Wel bij het bepalen of de nr2 bij de beste 8 zit.
Waarom eigenlijk? Elke poule heeft 6 landen.Volgens mij niet bij het bepalen wie er 2e wordt.
Wel bij het bepalen of de nr2 bij de beste 8 zit.
Janssen vond zelf ook dat ie een goede pot speelde![]()
Dost had minder buitenspel gelopen, niet slechter gekaatst, een bal tussen de palen gekregen en ook daadwerkelijk in de spits gestaan, iets waar Janssen nooit aanspeelbaar heeft gestaan. Maar goed blijf maar denken dat Janssen een wereldpot gespeeld heeft. Dat vindt Wijnaldum ook elke interland van zichzelf.Denken jullie dat Dost het beter zou hebben gedaan? Janssen was bij alle drie de goals betrokken. Had zelf die bal van randje 16 moeten, maar verder zorgde hij er vaak voor dat we de aanval konden zoeken.
Je zag natuurlijk wel dat hij nog lang niet in vorm is.
Waarom eigenlijk? Elke poule heeft 6 landen.
Janssen vond zelf ook dat ie een goede pot speelde![]()
Wie heeft eigenlijk ooit het onzinnige idee bedacht dat het publiek bedankt moet worden.
Die komen gewoon uit eigen beweging toch?
Volgens mij heb je gelijk. Als Zweden tegen Luxemburg goede zaken doet moet je met 4-0, 5-0 of 6-0 van de Zweden winnen. Dan ben je praktisch uitgeschakeld.
De rest bedankte het publiek ook geloof ik, alleen maakten ze geen hele ronde.Bij andere sporten wordt het publiek ook gewoon bedankt. Volkomen logisch.
Zuipen!!!
Gullit als uithangbord vond iedereen toch een goed idee? Nou, dan krijg je dus dit soort dingen.
Denken jullie dat Dost het beter zou hebben gedaan? Janssen was bij alle drie de goals betrokken. Had zelf die bal van randje 16 moeten, maar verder zorgde hij er vaak voor dat we de aanval konden zoeken.
Je zag natuurlijk wel dat hij nog lang niet in vorm is.