31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Fenerium

Member
Bij die 2 edities, vooral in 2014, werden we vooraf ook niet geweldig sterk ingeschat. Daarom kun je er maar beter gewoon bij zijn.

Bert was gewoon een hele goede bondscoach, trachtte een poging om het Nederlandse voetbal te moderniseren en mee te laten draaien met de rest van de wereld.

Hoe afschuwelijk het ook was, het was wel uiterst effectief. Het niet laten voetballen.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Bert was gewoon een hele goede bondscoach, trachtte een poging om het Nederlandse voetbal te moderniseren en mee te laten draaien met de rest van de wereld.

Hoe afschuwelijk het ook was, het was wel uiterst effectief. Het niet laten voetballen.

van Gaal heeft in 2014 ook gewoon een topprestatie neergezet. Maar als de kans daar is, gewoon kwalificeren en meedoen.
 

Janssen

Well-known member
Karsdorp ook niet te vroeg afschrijven he.

De rechtsback vinden is geen probleem, links daarentegen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou de beste man van de laatste interland met 2 assists lekker laten staan op links. Maar goed, Hateboer is dus de oplossing van het Nederlands voetbal.
 

Janssen

Well-known member
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

Ik zou de beste man van de laatste interland met 2 assists lekker laten staan op links. Maar goed, Hateboer is dus de oplossing van het Nederlands voetbal.

Ik heb ook wel eens twee assists gegeven in een wedstrijd, dat wil niet zeggen dat ik kan voetballen.

Al zou ik in dit elftal best meegekund hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb ook wel eens twee assists gegeven in een wedstrijd, dat wil niet zeggen dat ik kan voetballen.

Al zou ik in dit elftal best meegekund hebben.
Alsof Hateboer in vergelijking met een jarenlange basisspeler van Man Utd en ex-voetballer van het jaar zo goed kan voetballen.
 
Bovenaan