31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Kielse Rat

Well-known member
Ik wens Nederland in ieder geval alle succes toe vanavond! Jullie horen gewoon op een groot toernooi te spelen! :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wens Nederland in ieder geval alle succes toe vanavond! Jullie horen gewoon op een groot toernooi te spelen! :duim:
Op basis van de laatste 3 jaar niet. In die periode hebben wij in de 10 wedstrijden die er om gingen tegen Tsjechie, Turkije, Ijsland, Bulgarije, Zweden en Frankrijk 0x gewonnen. Vorige kwalificatie 4e in de poule en dat is geen incident als je nu na 7 wedstrijden ook nog op plek 4 bivakkeert.
 

Kielse Rat

Well-known member
Je moet het van de positieve kant bekijken: ondanks de zwakke resultaten heb je het nog volledig in eigen hand. Drie keer winnen en je eindigt altijd tweede.
 

Abubakari

Well-known member
Zo lang er hoop is blijven we positief!

Maar als we realistisch zijn weten we dat we dat WK wel kunnen vergeten. Stel, we halen de play offs (lijkt me stug), dan ga je zeer waarschijnlijk alsnog de boot in tegen ??n van de andere nummers twee. Als we tenminste niet de slechtste nummer twee zijn en daarmee de boot al missen.
 

Maasveld

Well-known member
Je moet het van de positieve kant bekijken: ondanks de zwakke resultaten heb je het nog volledig in eigen hand. Drie keer winnen en je eindigt altijd tweede.

Ze hebben het niet in eigen hand. Ze zijn afhankelijk van de prestaties van de andere nummer 2's.
 

JMD

Well-known member
Opstelling NEDERLAND: Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Vilhena, Pr?pper; Robben, Janssen, Promes.
 
Bovenaan