31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er is maar 1 man geschikt maar die is onhaalbaar. Frank de Boer komt binnenkort waarschijnlijk wel weer vrij. Of je dat moet willen.....?

Ik weet niet of Koeman echt onhaalbaar is. Misschien wil hij na dit seizoen toch wel komen. Ik zou het in elk geval proberen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Proberen kan altijd maar ik zie t zomaar gebeuren dat Bar?a na een slecht seizoen zich gaat melden voor Koeman.

Het blijft ongelooflijk dat zo'n beetje heel voetbalvolgend Nederland het erover eens was dat Koeman de ideale opvolger van Van Gaal zou zijn en dat die gekke Van Oostveen voor Hiddink en Blind is gegaan.
 

gevegt

Well-known member
Het blijft ongelooflijk dat zo'n beetje heel voetbalvolgend Nederland het erover eens was dat Koeman de ideale opvolger van Van Gaal zou zijn en dat die gekke Van Oostveen voor Hiddink en Blind is gegaan.

Dat maakt het verschil qua niveau van spelers tegen oa Frankrijk niet minder.
 

Eresd?g?

Banned
Mannen trainen in Alkmaar vandaag. Ik heb ze net even goed de waarheid vertelt. Morgen tegen Bulgarije klappen ze erop. Komt helemaal goed!
 

De Groene Scout

Well-known member
Vilhena en van Ginkel op het middenveld morgen i.p.v. Sneijder en Strootman.
Dat is in ieder geval een stap in de goede richting. BMI voor Hoedt.
 

Eresd?g?

Banned
Hoedt viel me ook tegen hoor. Ik dacht dat hij in Itali? wel had geleerd hoe te verdedigen maar zag er niks van terug....
 

Pascallovic

Well-known member
Zondag verliezen van Bulgarije en de blik op de toekomst. Wie zal er geschikt zijn als nieuwe bondscoach?
Maar ook die nieuwe bondscoach blijft met dit beperkte materiaal zitten. Blik op de toekomst, maar welke aanvallers zijn onze toekomst dan? De inmiddels 4e spits van Spurs? Promes die het de laatste 2 jaar niet heeft laten zien? Onze toekomst qua keepers is toch ook onzeker met alleen Zoet die wekelijks speelt. Qua middenvelders zitten we redelijk qua subtoppers, maar een echt toekomstige wereldtopper zie ik er ook niet tussenlopen. Dus blijven we vasthouden aan de generatie Strootman/Wijnaldum of moeten we richting een Vilhena/Klaassen/Van Ginkel gaan of zelfs nog verder naar Van de Beek/Bazoer/Ramselaar?
 

ALenstra

Well-known member
Klopt. Het is gewoon voorbij met de vette tijden. We gaan weer zo'n tijd krijgen zoals tussen begin en eind jaren 80.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En toch heeft Blind deze groep heel veel schade toegebracht. Onder Van Gaal was het eenheid en stegen jongens boven zichzelf uit. Blind heeft er een puinhoop van gemaakt.
 
Bovenaan