Fabian
Active member
Het is toch wel treurig wat Hiddink met het land heeft gedaan. We zijn kennelijk bang voor IJsland. Met een juiste tactiek hoor je met je B-keuze ook van IJsland te winnen. Desnoods als Bruma erbij is.
Wat zeg je nou???? :cab:
Het is toch wel treurig wat Hiddink met het land heeft gedaan. We zijn kennelijk bang voor IJsland. Met een juiste tactiek hoor je met je B-keuze ook van IJsland te winnen. Desnoods als Bruma erbij is.
Dat is iedere keer zo, Turkije uit is lastig, heksenketel, blabla. En dan win je daar met twee vingers in de shoarma met 1-3. We hebben 1x verloren in Turkije, dat was in de tijd dat Ed de Goey nog werd geselecteerd.
Dat zag jij niet aankomen? Blind had het over voldoende ervaring, zeker in de basis. Gezien het bashen van Van Persie kom je dan op de volgende opstelling:
Cillissen; Van der Wiel, De Vrij, BMI, Blind; Wijnaldum, Anita, Sneijder; Robben, Huntelaar, Depay.
Zonde dat Klaassen niet speelt.
Die vind ik anders beter dan die keepers van nu.
We maken ons toch niet serieus zorgen om een stelletje Eskimo's en Turken? 3-0 en 0-3, geen enkel probleem.
Heeft ons in '94 hoogstpersoonlijk uitgeschakeld die grabbelaar. Ik word nog steeds ziek van die beelden.
Volgens VI speelt Klaassen i.p.v. Wijnaldum. Goede keuze.
Vind ik niet. Wijnaldum is op dit moment nog verder dan Klaassen.
Dat mag je vinden. Er zijn ook mensen die Bruma een goede verdediger vinden. Ik vind dat Wijnaldum vaak verstoppertje speelt op het middenveld bij het Nederlands elftal, dat kunnen we nu niet gebruiken.
Heeft ons in '94 hoogstpersoonlijk uitgeschakeld die grabbelaar. Ik word nog steeds ziek van die beelden.
Grabbelaar? Hahaha.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk vliegenvanger.