[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

SanMark.

Well-known member
Ik hoop deze opstelling:

Cillessen
Tete - De Vrij - Riedewald - Blind
Klaassen - Sneijder - Wijnaldum
Robben - Huntelaar - Memphis

Ik vind Tete beter dan van der Wiel die niet eens speelt, en Martins Indi vind ik niet bepaald beter dan Riedewald. Had op Van Dijk gehoopt...

Geen Neuer ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het gewoon een nulletje of 5/6 wordt morgen.

Om eerlijk te zijn zou het mij niet verbazen als we ruim winnen. Voor onderling resultaat zou 5-0 natuurlijk wel lekker zijn. Hoe werken die regels eigenlijk? Onderling resultaat versus doelsaldo?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een middenveld met Klaassen, Wijnaldum, Sneijder. Blind en De Vrij die een snelle opbouw kunnen verzorgen en voorin twee klasbakken en een doelpuntenmaker. Ik verwacht dat ze die IJslanders compleet zoek gaan spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Een middenveld met Klaassen, Wijnaldum, Sneijder. Blind en De Vrij die een snelle opbouw kunnen verzorgen en voorin twee klasbakken en een doelpuntenmaker. Ik verwacht dat ze die IJslanders compleet zoek gaan spelen.
Op zich heb je helemaal gelijk, probleem is dat ik dat in de afgelopen paar jaar wel vaker heb gedacht en het toen ook niet al te best af liep.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Op zich heb je helemaal gelijk, probleem is dat ik dat in de afgelopen paar jaar wel vaker heb gedacht en het toen ook niet al te best af liep.

Maar toen speelden we toch nog vaak met de zogenaamde controleurs en spelers die niet konden opbouwen. Je moet uitgaan van 70 procent balbezit, dan moet je ook spelers opstellen die een hoog tempo kunnen spelen en technisch in orde zijn. Waarom BMI speelt, snap ik dan ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Op zich heb je helemaal gelijk, probleem is dat ik dat in de afgelopen paar jaar wel vaker heb gedacht en het toen ook niet al te best af liep.

Vorige keer klopte het middenveld tegen IJsland anders niet. De Jong stond tussen de centrale verdedigers in, Afellay bakte er werkelijk niets van en alleen Sneijder was goed. Vervolgens wisselde Hiddink dan ook nog eens Sneijder bij rust. Blind gaat dat soort fouten denk ik niet maken.

Ik begrijp dat het Anita, Klaassen en Sneijder wordt. Dat middenveld lijkt aardig te kloppen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar toen speelden we toch nog vaak met de zogenaamde controleurs en spelers die niet konden opbouwen. Je moet uitgaan van 70 procent balbezit, dan moet je ook spelers opstellen die een hoog tempo kunnen spelen en technisch in orde zijn. Waarom BMI speelt, snap ik dan ook niet.

Misschien dat hij tegen IJsland nog wel iets qua fysiek wil hebben maar ja, dat zou dan de enige reden zijn om BMI op te stellen.
Ik hoop met je mee hoor maar ik bent dat ik een beetje murw geslagen ben.
 
Bovenaan