[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Fabian

Active member
Het is toch wel treurig wat Hiddink met het land heeft gedaan. We zijn kennelijk bang voor IJsland. Met een juiste tactiek hoor je met je B-keuze ook van IJsland te winnen. Desnoods als Bruma erbij is.

Wat zeg je nou???? :cab:

Mario

Well-known member
Gewoon een k*t wedstrijd die we nipt met 1-0 winnen. Ik denk dat het zondag een stuk moeilijker zal worden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat is iedere keer zo, Turkije uit is lastig, heksenketel, blabla. En dan win je daar met twee vingers in de shoarma met 1-3. We hebben 1x verloren in Turkije, dat was in de tijd dat Ed de Goey nog werd geselecteerd.

Susa

New member
Dat is iedere keer zo, Turkije uit is lastig, heksenketel, blabla. En dan win je daar met twee vingers in de shoarma met 1-3. We hebben 1x verloren in Turkije, dat was in de tijd dat Ed de Goey nog werd geselecteerd.

Ik hoop het.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zag jij niet aankomen? Blind had het over voldoende ervaring, zeker in de basis. Gezien het bashen van Van Persie kom je dan op de volgende opstelling:

Cillissen; Van der Wiel, De Vrij, BMI, Blind; Wijnaldum, Anita, Sneijder; Robben, Huntelaar, Depay.

Zonde dat Klaassen niet speelt.

Volgens VI speelt Klaassen i.p.v. Wijnaldum. Goede keuze.

Max

Administrator
Forumleiding
We maken ons toch niet serieus zorgen om een stelletje Eskimo's en Turken? 3-0 en 0-3, geen enkel probleem.

Met Hiddink met zijn gekke opstellingen kon dat nog fout gaan. Met Blind zal je een stuk logischere opstelling zien ga ik van uit en dan mag het inderdaad geen probleem zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Vind ik niet. Wijnaldum is op dit moment nog verder dan Klaassen.

Dat mag je vinden. Er zijn ook mensen die Bruma een goede verdediger vinden. Ik vind dat Wijnaldum vaak verstoppertje speelt op het middenveld bij het Nederlands elftal, dat kunnen we nu niet gebruiken.

Mario

Well-known member
Dat mag je vinden. Er zijn ook mensen die Bruma een goede verdediger vinden. Ik vind dat Wijnaldum vaak verstoppertje speelt op het middenveld bij het Nederlands elftal, dat kunnen we nu niet gebruiken.

Zijn er dan mensen die Bruma geen goede verdediger vinden? :confused:

Fabian

Active member
Sorry, ik bedoelde natuurlijk vliegenvanger.

Was geen goed moment met Branco, maar hem wegzetten als koekenbakker slaat natuurlijk nergens op.

Hij is in een periode echt heel goed geweest bij Feyenoord. Voor jou niet interessant, dat begrijp ik dan ook wel weer.

RickPSV

Active member
Ik hoop deze opstelling:

Cillessen
Tete - De Vrij - Riedewald - Blind
Klaassen - Sneijder - Wijnaldum
Robben - Huntelaar - Memphis

Ik vind Tete beter dan van der Wiel die niet eens speelt, en Martins Indi vind ik niet bepaald beter dan Riedewald. Had op Van Dijk gehoopt...

Bovenaan