[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Eresd?g?

Banned
Blind en VdWiel links en rechts achter. Anita nr 6 en Huntelaar in de spits. Wijnaldum of Klaassen is nog een vraagteken. Maar het is heel simpel morgen, vroeg druk zetten en Huntelaar snel in stelling brengen. Als je snel scoort krijg je mooie pot. Kom je achter wordt het een hele vervelende wedstrijd. Dan gaan ze met twee bussen voor t doel liggen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Verdomme, door PES5 heb ik ineens vertrouwen in deze pot. Beetje valse hoop verspreiden hier, bahbah
 

Janssen

Well-known member
Is Van Persie geblesseerd of hebben we eindelijk een BC die ziet dat Huntelaar beter is?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blind loopt te zeiken dat Van Persie nog niet genoeg minuten heeft gemaakt. Mochten we het EK halen, dan is Van Persie neem ik aan gewoon weer in de spits staat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is Van Persie geblesseerd of hebben we eindelijk een BC die ziet dat Huntelaar beter is?

Snap je er nou echt niks van? Huntelaar heeft bij Ajax gespeeld, van Persie niet echt, zeg maar. Ik ben er blij mee hoor, alleen met de redenatie van Blind niet.
 

Eresd?g?

Banned
Van Persie is toch ook gewoon klaar? Zijn lichaam is op. Misschien nog twee seizoenen in Turkije en dan stopt hij. Dan kan je nu beter voor een fitte Huntelaar gaan. Dodelijk in de 16.
 

zwammy

Well-known member
van Persie is heilig hier, maakt niet uit hoeveel kansen hij verneukt. Huntelaar is namelijk maar een spits bij een middenmoter in Duitsland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
van Persie is heilig hier, maakt niet uit hoeveel kansen hij verneukt. Huntelaar is namelijk maar een spits bij een middenmoter in Duitsland.

Ik geloof dat op DVK Huntelaar eerder heilig is, ondanks hij slechts bij een middenmotor speelt.
 

zwammy

Well-known member
Dat heb jij goed gezien. Ook nog een spits die niet zo heel veel scoort.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/407205_indrukwekkende-cijfers-huntelaar-van-persie-legt-het-af
Ik geloof dat op DVK Huntelaar eerder heilig is, ondanks hij slechts bij een middenmotor speelt.

Schalke is natuurlijk veel minder dan Fenerbache. Maar goed, jullie denken dat Feyenoord ook een rol van betekenis zou kunnen spelen in de Bundesliga. Blijft schattig.
 

Pascallovic

Well-known member
Zegt ook voldoende over de andere middenvelders als Anita plotseling weer in beeld is en in de basis kan komen.
 

Lord Flash

New member
In principe zijn Anita en Blind ook de enige verdedigende middenvelders in deze selectie, en Anita dus de enige die daar nu ook speelt.
 
Bovenaan