Geen idee, maar ik kan nu al genieten van een zure AFC fan.
Staan ze nog steeds laag?
Geen idee, maar ik kan nu al genieten van een zure AFC fan.
Staan ze nog steeds laag?
Vreven lijkt me een goede opvolgen van Ten Hag.
Vreven lijkt me een goede opvolgen van Ten Hag.
Het is toch iets moois, PSV wordt (vrijwel) zeker kampioen, maar over welke club praten de fans?
![]()
Het is toch iets moois, PSV wordt (vrijwel) zeker kampioen, maar over welke club praten de fans?
![]()
Gisteren over PSV. Vandaag over Ajax.
Commentaar ES?
Je moet je toch ergens aan vasthouden.
Ik heb na de winterstop 1 wedstrijd gezien waarin Ajax nog voor de titel leek te willen gaan, PEC uit. Dag nadat PSV 2-2 speelde tegen Heerenveen. Voor de rest is het vooral "het zal wel voetbal". Vanmiddag ook weinig gezien, maar de samenvatting liet aan duidelijk ook weinig te wensen over.
Als door een bij gestoken..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.Als door een bij gestoken..
Die vraag kan je ook wel over PSV stellen hoor, die spelen vaak ook minstens 1 helft slecht. Ajax heeft hetzelfde. Alleen heeft PSV iets meer spelers die dan alsnog een goal kunnen scoren. Vraag me bij Ajax wel af waar het scorend vermogen van bv Kluivert en Neres en Ziyech gebleven is. Je scorend vermogen mag nooit van 1-2 spelers afhangen.Negen van de tien keer kun je terugvoeren naar mentaliteit.
De vraag is waarom.
Die vraag kan je ook wel over PSV stellen hoor, die spelen vaak ook minstens 1 helft slecht. Ajax heeft hetzelfde. Alleen heeft PSV iets meer spelers die dan alsnog een goal kunnen scoren. Vraag me bij Ajax wel af waar het scorend vermogen van bv Kluivert en Neres en Ziyech gebleven is. Je scorend vermogen mag nooit van 1-2 spelers afhangen.
Bij Ajax hangt het scorend vermogen ook niet van 1-2 spelers af. Huntelaar heeft er 10 gemaakt, van de Beek, Neres en Schone staan op 9 treffers. Ziyech en Kluivert op 6. Genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken, maar sinds Ten Hag er zit doen ze het allemaal zelden.Die vraag kan je ook wel over PSV stellen hoor, die spelen vaak ook minstens 1 helft slecht. Ajax heeft hetzelfde. Alleen heeft PSV iets meer spelers die dan alsnog een goal kunnen scoren. Vraag me bij Ajax wel af waar het scorend vermogen van bv Kluivert en Neres en Ziyech gebleven is. Je scorend vermogen mag nooit van 1-2 spelers afhangen.