26e speelronde

stc

Well-known member
Ik vraag me toch steeds af hoe en waarom Ajax punten verspeeld. Maar goed. PSV loopt op deze manier wel makkelijk uit.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me toch steeds af hoe en waarom Ajax punten verspeeld. Maar goed. PSV loopt op deze manier wel makkelijk uit.
Gebrek aan scherpte en wil om er alles uit te halen. Ajax is nooit vroeg klaar, want ze investeren voor rust te weinig in de wedstrijd om op een comfortabele voorsprong te staan. Dus na rust hebben ze plotseling haast halverwege en dan komt het dus regelmatig voor dat het niet meer lukt. Voor de rest is het een beetje pech, zoals het een PSV niet tegen zit bijvoorbeeld gisteren dat FC Utrecht niet scoort.
 

Forza AZ

Well-known member
Veldspel van AZ is momenteel veel beter en leuker om naar te kijken. Als neutrale supporter zou ik dus AZ graag op plek 2 zien. Dat verdienen ze.

Dat zou helemaal fantastisch zijn als dat nog mocht lukken. AZ heeft nog wel een lastig programma in de laatste 8 speelrondes, met Feyenoord-uit, PSV-thuis en Ajax-uit o.a.
Die laatste in in speelronde 33. Zou leuk zijn als er dan nog een kans(je) is op de 2e plaats voor AZ.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zou helemaal fantastisch zijn als dat nog mocht lukken. AZ heeft nog wel een lastig programma in de laatste 8 speelrondes, met Feyenoord-uit, PSV-thuis en Ajax-uit o.a.
Die laatste in in speelronde 33. Zou leuk zijn als er dan nog een kans(je) is op de 2e plaats voor AZ.

Wat is jouw analyse van de wedstrijd van gisteren?
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien kan Verbeek nog iemand uitkafferen na de wedstrijd zoals hij bij Hansie Hansie voor de wedstrijd heeft gedaan.
 

JFK

Well-known member
Ik hoorde Eddie net op de radio in gesprek met Langs de Lijn. Wat een hoop gelul kraamde hij uit. Tenenkrommend was het.
 

Forza AZ

Well-known member
Wat is jouw analyse van de wedstrijd van gisteren?

Een gelukkige overwinning van AZ. Excelsior kreeg genoeg kansen om er meer uit te halen. Gelukkig hebben we Bizot die al in de beginfase een paar fantastische reddingen had.

Bij de 0-2 leek het in eerste instantie dan toch al beslist, maar Excelsior kwam goed terug en het was daarna overleven voor AZ. Dit was niet de beste wedstrijd van AZ van de laatste tijd. Misschien toch wat last van de halve finale van de beker (?).
 
Bovenaan