[26 juni] Nederland - Tunesie

stc

Well-known member
Er wordt noodweer verwacht, dus dit kan een lange zit gaan worden..
Mocht Nederland de volgende rond worden uitgeschakeld, weet men waar het aan ligt. Er is altijd wat met het Nederlands Elftal. Is het geen kaartincident, zwembadgate of Lama incident, dan is het wel het weer.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Valentijn is een positiviteitsgoeroe in vergelijking met stc. Wel een erg voorspelbare act zo onderhand, die stc, beetje saai ook wel. Altijd hetzelfde.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd of de wedstrijd op tijd zal beginnen, of hoelang het gaat duren. Voordeel is dat het warm is, dat er van slapen sowieso niet veel zal komen.
 

Joost

Well-known member
Ik ga lekker wat eerder naar bed en zet om 6:00 de wedstrijd wel op. Telefoon op vliegtuigmodus en de TV van te voren op een andere zender zetten en dan kan ik gewoon kijken alsof het live is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ga lekker wat eerder naar bed en zet om 6:00 de wedstrijd wel op. Telefoon op vliegtuigmodus en de TV van te voren op een andere zender zetten en dan kan ik gewoon kijken alsof het live is.
Ik twijfel om dat ook te doen. Morgen wel thuiswerken zonder vergaderingen, dus dat is wel prettig. Maar als de kans bestaat dat de wedstrijd een tijd gestaakt wordt vanwege noodweer, dan kijk ik wel in de re-live.
 
Bovenaan