[26 juni] Nederland - Tunesie

stc

Well-known member
Er wordt noodweer verwacht, dus dit kan een lange zit gaan worden..
Mocht Nederland de volgende rond worden uitgeschakeld, weet men waar het aan ligt. Er is altijd wat met het Nederlands Elftal. Is het geen kaartincident, zwembadgate of Lama incident, dan is het wel het weer.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Valentijn is een positiviteitsgoeroe in vergelijking met stc. Wel een erg voorspelbare act zo onderhand, die stc, beetje saai ook wel. Altijd hetzelfde.
 
Bovenaan