[26 juni] Nederland - Tunesie

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dinsdag is het afgelopen na de verliespartij tegen Marokko.
Ik hoop toch van niet, weer zo-n toernooi met een paar redelijke groepswedstrijden. Daarom zet ik ook de wekker, om te voorkomen op.dinsdagochtend te lezen dat we zijn uitgeschakeld. Ik wil het in ieder geval beleven.
 
Bovenaan