Ik hoop toch van niet, weer zo-n toernooi met een paar redelijke groepswedstrijden. Daarom zet ik ook de wekker, om te voorkomen op.dinsdagochtend te lezen dat we zijn uitgeschakeld. Ik wil het in ieder geval beleven.Dinsdag is het afgelopen na de verliespartij tegen Marokko.