25e speelronde

Susa

New member
Arias is zijn maatje op die kant.
Ik onderschat Propper niet. Hij is een geweldig talent met een techniek waar heel veel spelers alleen maar van kunnen dromen.
Als hij er geen hout van kon, had ik nooit kritisch over hem gepost.
Hij is gewoon nog heel matig in zijn positiespel als de bal bij de tegenstander is.

Duh die jongen is een kakkert uit Alteveer

Komt van een provincie clubje en past zich zeer snel aan, mogen jullie blij mee zijn. Pff positiespel....is Hendrikx beter dan ?
 

gevegt

Well-known member
Duh die jongen is een kakkert uit Alteveer

Komt van een provincie clubje en past zich zeer snel aan, mogen jullie blij mee zijn. Pff positiespel....is Hendrikx beter dan ?

Jorrit is natuurlijk altijd beter.

Nogmaals, ik zie ook wel dat hij heel snel beter wordt, maar misschien ben ik wel te kritisch.

Kan ik Feyenoorder worden?
 

Susa

New member
Jorrit is natuurlijk altijd beter.

Nogmaals, ik zie ook wel dat hij heel snel beter wordt, maar misschien ben ik wel te kritisch.

Kan ik Feyenoorder worden?

Nu nog ?

Waarom ook niet, lang leve Marco Veiljinovic, een betere dan Pr?pper zowieso! !
 

stc

Well-known member
Dat klopt, maar wat voegt hij toe in die meters?

Als Guardado zich terug laat zakken, komt Arias meestal op. Dan moet Proper meters maken om in juist positie te komen (b.v. rugdekking).

Propper ziet ook vaak mogelijkheden, maakt dan meters om in goede positie te komen. Echter, zijn ploegmaten durven dan de steekpaas niet de geven, waardoor er meters voor niets zijn gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Hou op jij....

Wat moet Pr?pper verdedigen dan ?

Laat hem joh...
Weet niet wat Pr?pper fout heeft gedaan bij gevegt, maar die ziet niets goeds in hem.

Volgens mij haalt gevegt Pr?pper en Locadia door elkaar, want laatstgenoemde speelt al weken slecht, maar gevegt raakt erniet over uitgepraat hoe goed Locadia is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
O ja... Jullie hebben ook altijd pech, komt Cambuur net in vorm als ze tegen jullie moeten.

Valt wel mee hoor. Wij helpen clubs graag over het dode punt heen. Thuis verliezen van Cambuur gaat mij wat ver. Daar moet toch een gelijkspel in zitten.
 

Forza AZ

Well-known member
Twente wint weer.
Die gaan nog voor de EL.
Dat gaat zo ie zo niet lukken, want ze zijn voor 3 jaar uitgesloten van Europees voetbal.

Weekend kan niet beter voorlopig voor AZ. NEC, Groningen, Zwolle en Vitesse allemaal verloren. Lopen die in ieder geval niet in op ons.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Wie heeft eigenlijk bedacht dat Heracles v Roda interessant genoeg is om als half 1 duel te dienen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een geweldige knal was dat. En eigenlijk nog mooier dat 'ie op de lat kwam, in plaats van erin.
 
Bovenaan