24e speelronde

RickPSV

Active member
Potverdorie.....
Je kan wel zeggen nu dat het door de rotscheids komt, want die was ook wel heel erg slecht. Maar PSV liet zich ook echt overlopen in de 2e helft...

leo1949

Well-known member
Het is klaar 1 - 3 voor AZ.
Nac kan beter dat lieten ze in de slotfase wel zien maar toen was het al telaat.

RickPSV

Active member
Woudenberg geeft in het interview met FOX het volgende antwoord na het zien van de beelden:
'Ja het is niet aan mij maar aan de scheids om daarover te beslissen'.
Was geen rood en aanstel dus, maar dat zagen we al.

JFK

Well-known member
Ja het zal allemaal wel, maar die Mexicaan raakt Woudenberg toch wel echt hoor.

Max

Administrator
Forumleiding
Hoeveel wedstrijden kreeg Suarez destijds voor dat bijten? Ik neem aan dat Lozano niet minder krijgt.

Pascallovic

Well-known member
Ja het zal allemaal wel, maar die Mexicaan raakt Woudenberg toch wel echt hoor.

Hij krijgt een arm in het gezicht en reageert daar op. Dan ben je schijnbaar een aansteller. Of je rood moet geven is een andere discussie, maar de reactie van Woudenberg is gewoon natuurlijk.

JMD

Well-known member
Dat valt denk ik wel mee. PSV gaat deze 2-0 voorsprong echt niet meer weggeven. En komende week wordt deze kaart geseponeerd, waardoor Lozano niet geschorst wordt.

Op zeker dat Lozano geschorst wordt.

Volgende week is het gat dus nog slechts 2 punten.

Balen dat het nog 2-2 wordt maar dat voelde je de hele tweede helft al aankomen. En je weet dat zo? n serie eens eindigt.

Na onze standaard nederlaag in de Kuip spelen we in maart tegen VVV, Utrecht, Willem II en NAC. Alleen het duel met Willem II is uit dus die moeten we dan winnen en zo de druk op Ajax houden

Bovenaan