JMD
Well-known member
PSV heeft punten verspeeld, dus ik verwacht dat Ajax vanmiddag verliest.
1-2.
PSV heeft punten verspeeld, dus ik verwacht dat Ajax vanmiddag verliest.
Wij spelen uit.
Serieus? Wilde Streppel niet wisselen?? Wissel hem dan maar.Mooi puntje. Gelukkig wisten de spelers Streppel ervan te overtuigen gelijk te wisselen in de rust.
Utrecht al op 0-1 in Kerkrade, mooi.![]()
Mooi puntje. Gelukkig wisten de spelers Streppel ervan te overtuigen gelijk te wisselen in de rust.
Hoop dat Streppel nu gewoon eens meer lef gaat tonen. Lekker voetballen en niet als robots.
En die Limbo lullen kunnen praten wat ze willen, maar Lozano is gewoon een uilskuiken die zijn handjes thuis moet houden.
Klopt, nu nog wat meer consequentie bij het scheidsrechterscorps. Zoals ik al aangaf wordt hier doorgaans geel voor gegeven.Lozano gaat duidelijk bewust met zijn hand naar achteren, dus terecht rood. Dat Woudenberg de stervende zwaan speelt doet niet ter zake.
Als degradatiekandidaat verwachten dat je een slag kan slaan als de nummer 6 op bezoek komt...Zo’n wedstrijd waarbij je weet dat de concurrentie er net boven verloren heeft en je een slag kan slaan...
... en dan zo ongelofelijk slecht spelen.
Tegen de meest wisselvallige ploeg van de Eredivisie heb je altijd kans.Als degradatiekandidaat verwachten dat je een slag kan slaan als de nummer 6 op bezoek komt...
Tegen de meest wisselvallige ploeg van de Eredivisie heb je altijd kans.
Hmm, zie het nu ja. Heeft Ajax misschien toch de verkeerde gehaald.Presteren wel redelijk constant sinds JP de Jong er zit.