24e speelronde

RickPSV

Active member
Hij krijgt een arm in het gezicht en reageert daar op. Dan ben je schijnbaar een aansteller. Of je rood moet geven is een andere discussie, maar de reactie van Woudenberg is gewoon natuurlijk.

Hij overdreef wel heel erg. Grijpt naar zijn gezicht terwijl ie daar niet eens geraakt wordt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Op zeker dat Lozano geschorst wordt.

Volgende week is het gat dus nog slechts 2 punten.

Balen dat het nog 2-2 wordt maar dat voelde je de hele tweede helft al aankomen. En je weet dat zo’ n serie eens eindigt.

Na onze standaard nederlaag in de Kuip spelen we in maart tegen VVV, Utrecht, Willem II en NAC. Alleen het duel met Willem II is uit dus die moeten we dan winnen en zo de druk op Ajax houden

Ajax kampioen dus?
 

JFK

Well-known member
Ajax kampioen dus?

Ja dat denk ik wel. PSV verliest altijd in De Kuip en dan is het gat nog maar twee punten.
PSV kan dan niet meer met de druk omgaan en dan is het appeltje eitje voor Ajax.
(Lezen jullie mee Gevegt, JMD en Mario?)
 

stc

Well-known member
Terechte rode kaart voor Lozano, want hij slaat gewoon zijn tegenspeler. Echter, Higler had de gele kaart in zijn hand in eerste instantie. Die rode kaart moet hij hebben gegeven op aanraden van zijn 2de assistent.

Voor de rest heeft PSV het aan zich zelf te danken dat het 2-2 geworden is.
 

Maasveld

Well-known member
Hij krijgt een arm in het gezicht en reageert daar op. Dan ben je schijnbaar een aansteller. Of je rood moet geven is een andere discussie, maar de reactie van Woudenberg is gewoon natuurlijk.

Lozano legt de arm in zijn nek en zet zich dan af. Hij raakt hem misschien nog met een licht veegje op zijn zijn kaak. Als een stervende zwaan neergaan vind ik nu niet bepaald een natuurlijke reactie. Typisch gevalletje gele kaart dit.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Lozano legt de arm in zijn nek en zet zich dan af. Ik weet niet wat jij een natuurlijke reactie vindt, maar naar je gezicht grijpen en als een stervende zwaan neergaan vind ik nu niet bepaald een natuurlijke reactie.
Het enige onnatuurlijke is dat hij volgens jou een dikke lip heeft gekregen van een arm in zijn nek.
 

Maasveld

Well-known member
Het enige onnatuurlijke is dat hij volgens jou een dikke lip heeft gekregen van een arm in zijn nek.
Ik heb de beelden nog eens gezien en mijn post inmiddels aangepast, maar meer dan een klein veegje blijf ik het niet vinden. Ik word ook wel eens in mijn gezicht geraakt, dan ga ik ook niet meteen lopen janken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ah ok, ik was even in verwarring dat er naar oorzaken werd gezocht maar gelukkig, het is gewoon Veltman zijn schuld.
 

RickPSV

Active member
Ik heb de beelden nog eens gezien en mijn post inmiddels aangepast, maar meer dan een klein veegje blijf ik het niet vinden. Ik word ook wel eens in mijn gezicht geraakt, dan ga ik ook niet meteen lopen janken.

Hij werd overigens niet echt super erg in zijn gezicht geraakt, misschien net zn wang? En derest was gewoon de nek. Overigens moet de scheids dan eigenlijk alle 11 spelers wegsturen want ze ‘slaan’ elkaar bij hoekschoppen constant in het gezicht.
 

Joost

Well-known member
Zondag half een, er zit dus hooguit 10.000 man op de tribune hier.

Scheelt toch al gauw 20-25% met een zaterdagavondwedstrijd.
 
Bovenaan