1e speelronde

JMD

Well-known member
Guardado speelt wel heel erg als 'de man die alles kan'... Veel fouten.

Narsingh, lul.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Brenet gaat echt een 3 krijgen in de VI. Mijn god, ik heb echt zelden zo'n prutser gezien zeg.

Satyr

Administrator
Forumleiding
En het erge is dat Flipje hem laat staan. Niemand die even zegt: 'wissel die sukkel even joh'

Pascallovic

Well-known member
Die Brenet gaat echt een 3 krijgen in de VI. Mijn god, ik heb echt zelden zo'n prutser gezien zeg.
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg op zijn eigen positie als rechtsback. Dan ga je hem op de verkeerde vleugel tegen een echte ouderwetse rechtsbuiten zetten als Schaken. Dat is gewoon een trainersfout, niet zo zeer van Brenet.

JMD

Well-known member
Het lijkt na rust helemaal nergens op bij PSV. Spelen met een air dat het wel goed zal komen...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met een echte spits had ADO allang een paar goals gemaakt. Echt ongelooflijk hoe vaak ze nu al vrij een voorzet hebben kunnen geven.

JMD

Well-known member
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg op zijn eigen positie als rechtsback. Dan ga je hem op de verkeerde vleugel tegen een echte ouderwetse rechtsbuiten zetten als Schaken. Dat is gewoon een trainersfout, niet zo zeer van Brenet.

Verdedigend maakt het toch niet zoveel uit of je LB of RB staat. Je moet gewoon de aanvaller tegenhouden. Opbouwend zit er idd wel een groot verschil in.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ah kijk, daar komt er ??n. Ik ken hem niet, maar lijkt me wel iemand die een voorzetje erin kan koppen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Damn. Dat bedoel ik, die klote De Jong. Waarom is 'ie nog niet weggekocht? Te goed voor de eredivisie.

JMD

Well-known member
Wat doet die ADO-verdediger trouwens die tegen Narsingh staat.... Blijf gewoon staan en Narsingh komt er echt niet voorbij.

JMD

Well-known member
Ik was net druk bezig te typen dat ADO gevaarlijker was en kansen kreeg. Voor de veiligheid nog maar een goal maken, want met die lange spits komen de ballen van Schaken nu beter aan.

Damn. Dat bedoel ik, die klote De Jong. Waarom is 'ie nog niet weggekocht? Te goed voor de eredivisie.
Wij ruilen hem alleen tegen Messi of Ronaldo.

Bovenaan