Die Brenet gaat echt een 3 krijgen in de VI. Mijn god, ik heb echt zelden zo'n prutser gezien zeg.
Die Brenet gaat echt een 3 krijgen in de VI. Mijn god, ik heb echt zelden zo'n prutser gezien zeg.
En het erge is dat Flipje hem laat staan. Niemand die even zegt: 'wissel die sukkel even joh'
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg op zijn eigen positie als rechtsback. Dan ga je hem op de verkeerde vleugel tegen een echte ouderwetse rechtsbuiten zetten als Schaken. Dat is gewoon een trainersfout, niet zo zeer van Brenet.Die Brenet gaat echt een 3 krijgen in de VI. Mijn god, ik heb echt zelden zo'n prutser gezien zeg.
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg op zijn eigen positie als rechtsback. Dan ga je hem op de verkeerde vleugel tegen een echte ouderwetse rechtsbuiten zetten als Schaken. Dat is gewoon een trainersfout, niet zo zeer van Brenet.
Het lijkt na rust helemaal nergens op bij PSV. Spelen met een air dat het wel goed zal komen...
Ja maar... dat is ook zo.
Ik was net druk bezig te typen dat ADO gevaarlijker was en kansen kreeg. Voor de veiligheid nog maar een goal maken, want met die lange spits komen de ballen van Schaken nu beter aan.Hoppa
Wij ruilen hem alleen tegen Messi of Ronaldo.Damn. Dat bedoel ik, die klote De Jong. Waarom is 'ie nog niet weggekocht? Te goed voor de eredivisie.