1e speelronde

Pascallovic

Well-known member
Verdedigend maakt het toch niet zoveel uit of je LB of RB staat. Je moet gewoon de aanvaller tegenhouden. Opbouwend zit er idd wel een groot verschil in.
Maakt een hoop uit verdedigend. Een Schaken gaat altijd het verkeerde been van Brenet opzoeken en buitenom er langs. Zeker omdat een Schaken daar de snelheid voor heeft. Met je goede been reageer je gewoon sneller.

Goede 1-2. Slimme loopacties in de 16 waardoor de beste kopper vrijkomt.

Damn. Dat bedoel ik, die klote De Jong. Waarom is 'ie nog niet weggekocht? Te goed voor de eredivisie.
Te slecht voor het buitenland.

SanMark.

Well-known member
Het is gewoon duidelijk buitenspel van 2 personen. Alleen de Jong is echt op het randje dat een grensrechter logischerwijs kan twijfelen.

Maher krijgt de bal en die staat uiterst scherp. Het is met het blote oog niet waarneembaar denk ik dat hij 10 centimeter te ver naar voren staat.

JMD

Well-known member
Maakt een hoop uit verdedigend. Een Schaken gaat altijd het verkeerde been van Brenet opzoeken en buitenom er langs. Zeker omdat een Schaken daar de snelheid voor heeft. Met je goede been reageer je gewoon sneller.
Aha... Ik was ook nooit verdediger vroeger... :)

JMD

Well-known member
Te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet.

Waarbij het wel zo is dat PSV natuurlijk ook een ideaal spel voor hem speelt. 4-3-3 en hij als spits.

Volgens mij speelden ze bij BMG en Newcastle 4-4-2 en dat kan hij nou net niet.

JMD

Well-known member
Ik heb ADO in mijn prognose op plaats 12 staan en dat zouden ze denk ik zomaar kunnen halen. Vanavond missen ze vooral een spits, met Havenaar is die er. Ze hoeven echt niet te degraderen of in gevaar te komen.

JMD

Well-known member
Ah, krijgen we dat gekut weer. Jongens, ga nou eens voor die 1-3, ipv dat gekut op het middenveld. 1 foute bal en je hebt de poppen aan het dansen.

JMD

Well-known member
Nounou Liesveld, dat was echt geen overtreding van ADO, en die gele kaart is lachwekkend.

Pascallovic

Well-known member
Waarbij het wel zo is dat PSV natuurlijk ook een ideaal spel voor hem speelt. 4-3-3 en hij als spits.

Volgens mij speelden ze bij BMG en Newcastle 4-4-2 en dat kan hij nou net niet.
Volgens mij speelden ze bij Newcastle wel 4-3-3. Maar tegen verdedigers in de PL van 2 meter lang kan hij niet zo makkelijk inkoppen als die 0-1 tegen FC Groningen en die 1-2 vandaag bijvoorbeeld. Ook komt hij er qua techniek niet mee, terwijl het hier voor een spits gewoon aardig verzorgt is.

Bovenaan