1e speelronde

JFK

Well-known member
Dit zegt Cocu:

"Joshua maakt een goede indruk, hij heeft veel minuten gemaakt. Simon moet toch nog een beetje wennen aan onze manier van spelen. De afspraken die wij maken in samenwerking met de spelers zijn toch het meest bekend voor Joshua", liet de oefenmeester voorafgaand aan het duel weten aan FOX Sports.
Dat genicht met die voornamen moet ik echt van braken.

JFK

Well-known member
PSV had na 7 minuten al met 0-3 voor moeten staan. Ik zie het zomaar gebeuren dat ADO gaat winnen.

SanMark.

Well-known member
Dit zegt Cocu:

"Joshua maakt een goede indruk, hij heeft veel minuten gemaakt. Simon moet toch nog een beetje wennen aan onze manier van spelen. De afspraken die wij maken in samenwerking met de spelers zijn toch het meest bekend voor Joshua", liet de oefenmeester voorafgaand aan het duel weten aan FOX Sports.

Bij Ajax word er dan gelijk gesproken dat hij een jaartje moet wennen bij jong Ajax.

JMD

Well-known member
PSV had na 7 minuten al met 0-3 voor moeten staan. Ik zie het zomaar gebeuren dat ADO gaat winnen.

Zou zomaar kunnen ja. Als je zelf de kansen niet maakt....
En als Schaken de bal een beetje beter voorzet hadden ze al 3x kunnen scoren.

SanMark.

Well-known member
Ik vond het met de 0-1 nog wel meevallen met buitenspel. Is echt op het randje.

Maar het is lekker oordelen met een paar herhalingen en het beeld stil zetten met een lijntje erbij te trekken

JMD

Well-known member

Klopt. Ze lieten net in de rust ook het beeld zien van het echte moment van spelen. Blijkbaar was het beeld tijdens de 1e helft stilgezet op het moment dat de bal al van de voet van Pr?pper was. Was me niet opgevallen.

Pascallovic

Well-known member

Maar het is lekker oordelen met een paar herhalingen en het beeld stil zetten met een lijntje erbij te trekken
Het is gewoon duidelijk buitenspel van 2 personen. Alleen de Jong is echt op het randje dat een grensrechter logischerwijs kan twijfelen.

JMD

Well-known member
Het is gewoon duidelijk buitenspel van 2 personen. Alleen de Jong is echt op het randje dat een grensrechter logischerwijs kan twijfelen.

Bij FOX werd in de rust het beeld stilgezet op het moment dat Propper de bal speelt en dan is het echt kantjeboord...

JMD

Well-known member
Die had wel mogen zitten Pr?pper. Zo'n bal moet keihard door de touwen. Dat idiote plaatsen doe je mat bij 4-0 voor of op de training.

Bovenaan