14e speelronde

JMD

Well-known member
Kom op PEC!!!

Je hebt het overwicht in de 2e helft, druk dat dan uit in een doelpunt.
 

fr-keff

Active member
Mooi zo 3 punten weer in de pocket.

Ajax lijkt wel op weg om winterkampioen te worden. Heerenveen en De Graafschap thuis en Utrecht nog uit. Nu draait Heerenveen wel weer goed de laatste tijd en Utrecht uit is altijd lastig maar ik zie Ajax geen 4 punten morsen.
 

JMD

Well-known member
Volgende week mag Foppe proberen voor het eerst in de ArenA te winnen. Tot 2004 lukte dat Heerenveen nooit. Nadat Foppe weg was won Heerenveen 3x in 5 seizoenen in Amsterdam (en 1x gelijk).
 

JMD

Well-known member
Ajax lijkt wel op weg om winterkampioen te worden. Heerenveen en De Graafschap thuis en Utrecht nog uit. Nu draait Heerenveen wel weer goed de laatste tijd en Utrecht uit is altijd lastig maar ik zie Ajax geen 4 punten morsen.
Ik zou dat woordje winter maar weg laten.

Het mag niet sprankelend zijn (alhoewel die aanval net wel heel mooi was), maar achterin staat het goed, en voorin is de wetenschap dat er altijd gescoord wordt. PSV is veel te wisselvallig, en Feyenoord zal het denk ik niet gaan volhouden. Alleen als PSV de wisselvalligheid kwijt raakt kan Ajax het nog lastig krijgen.
 

fr-keff

Active member
Volgende week mag Foppe proberen voor het eerst in de ArenA te winnen. Tot 2004 lukte dat Heerenveen nooit. Nadat Foppe weg was won Heerenveen 3x in 5 seizoenen in Amsterdam (en 1x gelijk).

Gert-Jan vanaf volgende week maar aan het roer dan.
 
Bovenaan