14e speelronde

fr-keff

Active member
Wat een zaad derby is dit.

Sommige derby's, toppers en klassiekers zijn omgekeerd gewoon veel leuker om naar te kijken. Feyenoord - Ajax, NEC - Vitesse, Eagles - PEC, Cambuur - Heerenveen. Als je de clubs omdraait lijkt het vaak minder sfeer en interessant om naar te kijken. Dat is mijn gevoel althans.
 

Bernardo

Well-known member
Sommige derby's, toppers en klassiekers zijn omgekeerd gewoon veel leuker om naar te kijken. Feyenoord - Ajax, NEC - Vitesse, Eagles - PEC, Cambuur - Heerenveen. Als je de clubs omdraait lijkt het vaak minder sfeer en interessant om naar te kijken. Dat is mijn gevoel althans.

Eens
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oneens. Kunstgras gaat nooit boven gewoon gras, dus Cambuur - Heerenveen valt al af. :p
 

Pascallovic

Well-known member
Is dat niet gewoon het verschil in kwaliteit dat ploegen als NEC, Eagles, Cambuur, en Feyenoord het thuisvoordeel nodig hebben om meer gelijkwaardig aan de tegenstander te worden?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarschijnlijk de eerste keer sinds tijden dat het tokkiepubliek daar ook weer eens positief in het nieuws komt.
 

fr-keff

Active member
Is dat niet gewoon het verschil in kwaliteit dat ploegen als NEC, Eagles, Cambuur, en Feyenoord het thuisvoordeel nodig hebben om meer gelijkwaardig aan de tegenstander te worden?

Alle clubs hebben de laatste jaren toch ook uit positief resultaat geboekt? Ik bedoel gewoon dat het van de andere kant meer leeft. De klassieker leeft bij Feyenoord meer dan bij Ajax zo is mijn gevoel altijd. En zo ook bij de andere genoemde clubs.
 

Pascallovic

Well-known member
Alle clubs hebben de laatste jaren toch ook uit positief resultaat geboekt? Ik bedoel gewoon dat het van de andere kant meer leeft. De klassieker leeft bij Feyenoord meer dan bij Ajax zo is mijn gevoel altijd. En zo ook bij de andere genoemde clubs.
Voor mijn gevoel wint een Vitesse makkelijker in Nijmegen dan NEC in Arnhem. Over Feyenoord in Amsterdam hoeven we het helemaal niet te hebben. Natuurlijk kunnen de clubs die jij noemt incidenteel resultaat halen op het terrein van de tegenstander, maar andersom komt het vaker voor.
 

Maasveld

Well-known member
Alle clubs hebben de laatste jaren toch ook uit positief resultaat geboekt? Ik bedoel gewoon dat het van de andere kant meer leeft. De klassieker leeft bij Feyenoord meer dan bij Ajax zo is mijn gevoel altijd. En zo ook bij de andere genoemde clubs.
Tegen de grote broer spelen is altijd interessanter dan tegen het kleine broertje.
 

Pascallovic

Well-known member
3 grote kansen al gemist alle 3 niet tussen de palen. Niet de effectiviteit die gewend zijn van Ajax dit seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is die Begois toch allemaal aan het doen? Wat een idioot slechte keeper is dat zeg.
 
Bovenaan