14e speelronde

Fabian

Active member
Gefeliciteerd met de overwinning tegen Feyenoord II. :duim:

Ajax gaat vandaag winnen als Milik zin heeft. Heeft 'ie dat niet, dan vrees ik dat we weer ouderwets verliezen tegen Zwolle.

Hij heeft dat niet. Daar ga ik gewoon vanuit. Alvast mijn medeleven.
 

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd met de overwinning tegen Feyenoord II. :duim:

Ajax gaat vandaag winnen als Milik zin heeft. Heeft 'ie dat niet, dan vrees ik dat we weer ouderwets verliezen tegen Zwolle.
Dat is echt ouderwets. Jullie laatste nederlaag in Zwolle is van 1988/1989...

Ik verwacht een stormend PEC dat met 1-0 gaat rusten, Ajax dat niet in paniek raakt en in de 2e helft gewoon 2x scoort en wint. Net zoals bij Vitesse dus.
 
G

Gast

Guest
Gefeliciteerd met de overwinning tegen Feyenoord II. :duim:

Ajax gaat vandaag winnen als Milik zin heeft. Heeft 'ie dat niet, dan vrees ik dat we weer ouderwets verliezen tegen Zwolle.

Wat is er nu nog over van Feyenoord bij Excelsior dan?
 

Jozsef

New member
Kramer speelt weer een hele slechte wedstrijd, maar dit is een uitstekende goal.

Accepteer nou gewoon dat Kramer niet kan voetballen. Klaar. Scheelt een hoop irritatie.
Hij maakt er gewoon dit seizoen tussen de 15 en 20 goals en dat is een stuk meer dan Kazim of Te Vrede vorig seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stel je Te Vrede het hele seizoen op, dan maakt hij echt wel die 15 goals. Kramer is voetbaltechnisch net iets beter en qua afmaken denk ik ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Accepteer nou gewoon dat Kramer niet kan voetballen. Klaar. Scheelt een hoop irritatie.
Hij maakt er gewoon dit seizoen tussen de 15 en 20 goals en dat is een stuk meer dan Kazim of Te Vrede vorig seizoen.

Dat heb ik al geaccepteerd. Ik accepteer alleen niet dat nonchalante waarmee hij de laatste weken loopt te ballen. Hij gaat als een wijf duels aan. Verzuimt chronisch in het druk zetten. Geeft halfzachte kaatsjes, waarmee hij steeds de vaart eruit haalt. Loopt voortdurend onnodig buitenspel. En als hij de bal verliest, staat hij gewoon te kijken. Dit zijn allemaal dingen die niets met kwaliteit, maar met mentaliteit te maken hebben. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Immers. Die kan ook niet voetballen, maar compenseerde dat nog een beetje met meer dan gemiddelde inzet.
 

Jozsef

New member
Kramer is een pure goalgetter. Daar reken ik 'm op af. Verder zal 't me worst zijn. De vergelijking met Te Vrede, die heeft toch veel, veel meer kansen nodig dan Kramer?
Misschien waren we inderdaad met een spits als Uth kompleter geweest, zeker. Maar die is er niet, en voor een eerste seizoen valt Kramer me al met al niet tegen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Had gisteren nog niets gezien, maar de 0-2 voor Willem II was duidelijk een voorbeeldje van match fixing. Zo opzichtelijk kun je niet over een bal heen duiken meneer Drommel.
Ook even het jankmomentje van Foppe gezien; echt kansloos die oude man. Dat ze die onzin nog uitzenden.
 

erka

Well-known member
Ja, leuk! Ik begrijp dat ik ook mee mag van Gevegt. Liever niet te laat in het seizoen, dan is Werder nog niet gedegradeerd.
 
Bovenaan